zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


351. DEPT creëert interactieve Squid Game-campagne voor Just Eat

Just Eat speelt in op de populariteit van Squid Game Season 2 met een campagne waarin eten centraal staat. In samenwerking met bureaupartner DEPT is een 360-campagne ontwikkeld die een link legt tussen...



352. [Bob's World View] Belangrijke ontwikkelingen die 2024 vormden

In 2024 hebben belangrijke ontwikkelingen de marketing-, reclame-, creatieve-, communicatie- en mediabranche gevormd. Opkomende technologieën, veranderingen in regelgeving, fuseringen, overnames...



353. Isabelle Dacz is Transfer van het Jaar 2024

De traditie wil dat wij in de laatste week van het jaar de Transfer van het Jaar bekend maken. Hieronder een greep uit een groot aantal transferberichten dat wij in 2024 hebben gepubliceerd...



354. Marketing- en digitaliseringsbudget slim opstellen: 16 tips

De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025. Een taak die vaak complexer is dan gehoopt. Om bedrijven hierbij...



355. [Vacatures] Fremantle zoekt een Business Controller

Fremantle is per direct op zoek naar een: Business Controller - Fulltime Bij Fremantle zijn we op zoek naar een Business Controller om ons team te komen versterken. Door de succesvolle groei van Fremantle...



356. [Interview] Gookie Sassen: Ongemak is waar groei en creativiteit beginnen

Closed on Monday lanceert hun vernieuwde strategie Unsettle. We spreken Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday, over de visie achter het bureau, hun missie en hoe Unsettle merken én...



357. [Interview] Ubbo Maagdenberg (VML):  We zijn ondernemende en creatieve consultants voor duurzame groei

Ubbo Maagdenberg is sinds februari 2024 CEO van VML Netherlands. Sinds 2012 werkte hij voor de voorgangers Emark en Wunderman Thompson, die met onder meer Newcraft en VMLY&R in VML zijn opgegaan...



358. [Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen

Ivar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het...



359. Rodger Werkhoven (NXTminds) presenteert huisstijl volledig gerealiseerd door generatieve AI

NXTminds is een vooruitstrevende flex-intermediair die zich richt op IT-, data- en AI-professionals. Het bedrijf staat voorop in het begeleiden van organisaties bij technologische innovatie en transformatie...



360. [Bob’s World View] Buitenreclame herdefinieert consumenteninteractie in het digitale tijdperk

Buitenreclame ondergaat een belangrijke transformatie en is niet langer beperkt tot statische billboards en posters. Met de opkomst van digitale technologie, interactieve displays en datagestuurde strategieën...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.