zoeken
924 resultaten gevonden voor "The Gang"
351. DEPT creëert interactieve Squid Game-campagne voor Just Eat
Just Eat speelt in op de populariteit van Squid Game Season 2 met een campagne waarin eten centraal staat. In samenwerking met bureaupartner DEPT is een 360-campagne ontwikkeld die een link legt tussen...
352. [Bob's World View] Belangrijke ontwikkelingen die 2024 vormden
In 2024 hebben belangrijke ontwikkelingen de marketing-, reclame-, creatieve-, communicatie- en mediabranche gevormd. Opkomende technologieën, veranderingen in regelgeving, fuseringen, overnames...
353. Isabelle Dacz is Transfer van het Jaar 2024
De traditie wil dat wij in de laatste week van het jaar de Transfer van het Jaar bekend maken. Hieronder een greep uit een groot aantal transferberichten dat wij in 2024 hebben gepubliceerd...
354. Marketing- en digitaliseringsbudget slim opstellen: 16 tips
De zomervakantie van 2024 ligt achter ons, wat betekent dat veel organisaties aan de slag gaan met het opstellen van hun budgetten voor 2025. Een taak die vaak complexer is dan gehoopt. Om bedrijven hierbij...
355. [Vacatures] Fremantle zoekt een Business Controller
Fremantle is per direct op zoek naar een: Business Controller - Fulltime Bij Fremantle zijn we op zoek naar een Business Controller om ons team te komen versterken. Door de succesvolle groei van Fremantle...
356. [Interview] Gookie Sassen: Ongemak is waar groei en creativiteit beginnen
Closed on Monday lanceert hun vernieuwde strategie Unsettle. We spreken Gookie Sassen, oprichter van Closed on Monday, over de visie achter het bureau, hun missie en hoe Unsettle merken én...
357. [Interview] Ubbo Maagdenberg (VML): We zijn ondernemende en creatieve consultants voor duurzame groei
Ubbo Maagdenberg is sinds februari 2024 CEO van VML Netherlands. Sinds 2012 werkte hij voor de voorgangers Emark en Wunderman Thompson, die met onder meer Newcraft en VMLY&R in VML zijn opgegaan...
358. [Interview] Ivar Schutte (Kinepolis): In 2025 gaat bioscoopsector verder herstellen
Ivar Schutte is per 1 oktober 2024 Country Manager Box Office Sales & Marketing bij Kinepolis Nederland na 4 jaar directeur te zijn geweest van de Nationale Bioscoopbon. We spreken hem over hoe het...
359. Rodger Werkhoven (NXTminds) presenteert huisstijl volledig gerealiseerd door generatieve AI
NXTminds is een vooruitstrevende flex-intermediair die zich richt op IT-, data- en AI-professionals. Het bedrijf staat voorop in het begeleiden van organisaties bij technologische innovatie en transformatie...
360. [Bob’s World View] Buitenreclame herdefinieert consumenteninteractie in het digitale tijdperk
Buitenreclame ondergaat een belangrijke transformatie en is niet langer beperkt tot statische billboards en posters. Met de opkomst van digitale technologie, interactieve displays en datagestuurde strategieën...
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL
[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator
Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis