zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


341. Bas Vlugt: Koffiedik Kijken '24: Reclamewereld zinkend schip

Koffiedik Kijken is de nieuwjaarsborrel van de VIA waarmee de tweede seizoenshelft wordt afgetrapt. Het concept is dat vier sprekers voorspellen wat er gaat gebeuren in onze business in het komende jaar...



342. DELTA en N=5 lanceren merkcampagne: Aan alles gedacht

Met de lancering van de merkcampagne Aan alles gedacht zet DELTA een volgende stap op de Nederlandse glasvezelmarkt. De campagne, ontwikkeld door creatief bureau N=5, speelt in op herkenbare urgente internetmomenten...



343. Tickets for Good lanceert in Nederland met steun van Robbie Williams en Hans Brouwer

Tickets for Good, een social-profitorganisatie die zorgmedewerkers voordelig toegang biedt tot sport- en muziekevenementen, theaters en musea, is gelanceerd in Nederland. Na introducties in het Verenigd...



344. TUI: AI speelt steeds grotere rol bij plannen vakantie

TUI signaleert na onderzoek vijf reistrends voor 2025 en geeft een overzicht van de meest geboekte bestemmingen op dit moment. De reisorganisatie kijkt naar de al gemaakte vakantieboekingen voor komende...



345. [Vacatures] VML zoekt een Copywriter (Dutch & English)

VML is per direct op zoek naar: Copywriter (Dutch & English), Amsterdam Who We Are: At VML, we are a beacon of innovation and growth in an ever-evolving world. Our heritage is built upon a century...



346. [Vacatures] Serviceplan Group zoekt een Media Director

Serviceplan Group Netherlands is per direct op zoek naar een: Media Director Ben jij dé media-expert die campagnes naar een hoger niveau tilt? Mediaplus, onderdeel van de wereldwijde Serviceplan...



347. Talpa Network stopt volledig met audioplatform JUKE

Talpa Network is gestopt met het merk en audioplatform JUKE. Het platform wordt tot aan begin maart 2025 uitgefaseerd als de website zal stoppen. De app is met onmiddellijke ingang niet meer beschikbaar...



348. Frank Houben Raad van Commissarissen Pathé

Met ingang van 1 januari 2025 is Frank Houben benoemd tot lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van Pathé Theaters B.V.. Hij volgt hiermee Jan Willem Sodderland op, die per 31 december 2024...



349. 2024 in 100 interviews

Marketing Report publiceerde in 2024 479 interviews. Dit is 2024 in 100 interviews. Januari Liane Lens over de thuiskomen-campagne van Unox Liane Lens-Bolk is Marketing Manager Unox bij Unilever...



350. [Box Office] Mufasa: The Lion King haalt 140.000 bezoekers in eerste week | Week 51

Nieuwkomer Mufasa: The Lion King komt binnen op de wekelijkse eerste plek. Mufasa, een welp die verloren en alleen is, ontmoet een sympathieke leeuw genaamd Taka, de erfgenaam van een koninklijke bloedlijn...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.