zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


211. Bas Vlugt: SXSW or Cannes - that's the question

In maart had ik een gesprek met een invloedrijke en wel-ingevoerde collega in het vak die tegen mij zei dat iedereen dit jaar naar SXSW London zou gaan en dat Cannes Lions het in 2025 met aanzienlijk...



212. TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne Ice Tea Insurance

TBWA\NEBOKO heeft voor Lipton Ice Tea de zomercampagne Ice Tea Insurance ontwikkeld. De campagne biedt consumenten de mogelijkheid om een gratis Lipton Ice Tea te claimen wanneer ze op het terras een...



213. Vera Kops: TEAM LEWIS biedt internationale slagkracht

Vera Kops is Vice President TEAM LEWIS Western Europe and Consumer EMEA. Maud van der Elsen is Senior Campaign Executive bij het PR-bureau. Ze waren te gast bij Marketing Report TV. In een gesprek met...



214. Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video

CS Digital Media organiseerde op 13 mei een bijeenkomst over prijsmodellen binnen public video. Het event vond plaats bij Bernie’s op Circuit Zandvoort en bracht vakgenoten samen rond thema’s...



215. Irene Muller: Joolz wil meer doen dan kinderwagens maken

Irene Muller is sinds maart 2020 Global Marketing Director bij Joolz. Het merk is bekend van kinderwagens, buggy’s en kinderautostoelen. We spreken haar over hoe Joolz zich positioneert en een ondersteunende...



216. Marketing Report maakt Jury Influencer & Content Marketing Award 2025 bekend

Ja, je leest het goed! Na drie succesvolle edities van de Content Marketing Awards organiseren we met ingang van 2025 de Influencer & Content Marketing Awards. En dat werd tijd ook want Influencer...



217. Unifast Media lanceert netwerk voor FAST-televisie

Unifast Media betreedt de Europese markt met een advertentienetwerk voor Free Ad-Supported Television (FAST), gratis online televisiezenders die worden bekeken via smart-tv’s en streamingapps. Het...



218. [Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Interim Product Owner

Hearst Netherlands is per direct op zoek naar: Interim Product Owner – Harper’s Bazaar Business Club & Club Quote (Amsterdam) Bij Hearst geloven we in de kracht van verbinding. Met de...



219. Antal van Pelt: Chief Ego Officer

Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche.  Wil je dingen bereiken in onze branche, dan moet je nieuwsgierig zijn. Naar alles...



220. Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025

Dave Frauenfelder, Vice President Brand, Marketing & Sponsoring bij KPN, is in New York bekroond met de CMO Pencil tijdens The One Show 2025. Deze prijs wordt jaarlijks toegekend aan de marketeer...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.