zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


171. Patrick Petersen: Hoe Edgy-AI jouw wc-bril empathisch maakt

Edge AI krijgt als vorm relatief weinig aandacht maar biedt veel handige en vooral veilig oplossingen. Edge AI betekent dat slimme technologie direct op een apparaat werkt, zoals je telefoon, deurbel...



172. Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland

Omnicom Advertising Group Nederland, de bureaugroep met TBWA\NEBOKO, DDB Amsterdam en 180 Global, breidt zijn aanbod uit met de komst van Dark Horses. Dit creatief bureau, gespecialiseerd in sport en...



173. Miluska van ’t Lam: Vrouwen die verbinden krijgen erkenning

De jaarlijkse Harper’s Bazaar Woman of the Year-verkiezing betrekt dit jaar het publiek op een andere manier.  Miluska van ’t Lam, hoofdredacteur van het mediamerk, vertelt aan David...



174. Fiona Vanderbroeck: Merkbouw met creators is de toekomst

Tijdens de WhitePaper Sessions op Cannes Lions 2025 deelde Fiona Vanderbroeck, Director Consumer & Marketing bij bol, haar visie op de toekomst van social commerce. “Social media is geen bijzaak...



175. Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren, en stimuleert innovatie, efficiëntie en slimmer besluitvormen in verschillende...



176. Thuiswinkel erkent duurzame aanpak Mediahuis E-commerce

Mediahuis E-commerce heeft het Thuiswinkel Waarborg Duurzaamheidscertificaat ontvangen. De e-commerceafdeling van Mediahuis Nederland krijgt hiermee erkenning voor de maatregelen die het heeft genomen...



177. Koen Denolf: Laat voelen dat je de opdracht wilt binnenhalen

We werden met The Fat Lady uitgenodigd voor een pitch rond een nieuwe creatieve branding. Hoe groot de groep van genodigden is? Geen idee, de ultrapersoonlijke beste spreekt al boekdelen.Na een korte...



178. ACM: DPG Media krijgt vergunning voor overname RTL Nederland

De Autoriteit Consument & Markt heeft DPG Media een vergunning gegeven om RTL Nederland over te mogen overnemen van het beursgenoteerde RTL Group (van Bertelsmann). De overname zal op 1 juli 2025...



179. Curaçao North Sea Jazz onderdeel van reisaanbod Corendon

...internationale artiesten De line-up op donderdag 28 augustus bestaat uit Gilberto Santa Rosa en Kool & The Gang. Vrijdag 29 augustus treden onder anderen Gipsy Kings by Diego Baliardo, NE-YO, Paul...



180. Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact

Closed on Monday kiest bewust voor ongemak als kracht. Gookie Sassen, oprichter van het creatief bureau, licht in gesprek met Peter Wybenga toe hoe hij met zijn team voorspelbaarheid uit merken haalt...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.