zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


151. Cathelijne Noortman Director MSQ Sport + Entertainment

MSQ Sport + Entertainment breidt het leiderschapsteam in Amsterdam uit met de aanstelling van Cathelijne Noortman als Director. Zij start in december 2025 en gaat samenwerken met Managing Partner Toan...



152. Peter van Wijnaerde: Liever heruitvinden dan blijven breken

Disruptie verkoopt. Powerpoints, headlines, prijzen. Iedereen wil de norm opblazen. Dat is sexy. Maar wie bouwt er eigenlijk nog? Wie zorgt ervoor dat wat overblijft ook werkt? De mythe is dat je moet...



153. Dutch PR Awards 2025 - Volvo Midsommar Getaway

Naam Case: Midsommar Getaway: een Zweedse zomerervaring met de Volvo EX30 (Cross Country) | Inzender: Brand Potential Benelux | Categorie: Automotive Kunnen jullie Brand Potential introduceren? Brand...



154. Dutch PR Awards 2025 - FRITZ!Box

Naam Case: FRITZ!Box: hart van het gaming ecosysteem | Inzender: Progress Communications   | Categorie: Social Media Kunnen jullie Progress Communications  introduceren? Progress Communications...



155. Talpa Network komt met FAST-kanalen

Talpa Network is bezig om FAST-kanalen te starten waar het via 24/7 lineair geprogrammeerde streams van eerder uitgezonden aflevering van een reeks, specials en complicaties op zal uitzenden. Het gaat...



156. NDP Nieuwsmedia: nieuwsbedrijven gaan voor Nederlands AI-taalmodel GPT-NL

Een aantal Nederlandse nieuwsuitgevers leveren een omvangrijke verzameling nieuwsartikelen voor de training van het AI-taalmodel GPT-NL. TNO en de leden van NDP Nieuwsmedia slaan daartoe de handen ineen...



157. Menno Westinga: De toekomst van media

De druk op bedrijven en marketeers neemt verder toe: alles moet sneller, slimmer en efficiënter. Ook bureaus voelen deze druk. Klanten verwachten niet alleen creativiteit en strategie, maar ook dat...



158. Dutch PR Awards 2025 - Laurèl Bodenhorst Meyer over Buro Hause

Buro Hause doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025. Aan het woord is Laurèl Bodenhorst Meyer, managing Director van Buro Hause. Kun jij Buro Hause...



159. De Telegraaf lanceert merkcampagne: Direct. De Telegraaf.

De Telegraaf trapt een brede merkcampagne af die de kernwaarden van het nieuwsmerk stevig op de kaart zet. Samen met creatief bureau Natwerk ontwikkelde De Telegraaf de campagne Direct. De Telegraaf...



160. Mobiele gaming naar verwachting 126 miljard dollar waard in 2025

Xsolla, een wereldwijd bedrijf in videogamehandel, heeft de Q2 2025-editie uitgebracht van The Xsolla Report: The State of Play. Dit uitgebreide rapport biedt inzicht in de belangrijkste trends en kansen...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.