zoeken

924 resultaten gevonden voor "The Gang"

Zoekresultaten pagina's:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93


1. Koen van Rijn sluit zich aan bij met melk

Met melk, het creatieve bureau uit Rotterdam, verwelkomt Koen van Rijn als nieuwste lid van het team. Van Rijn is artdirector, fotograaf en zinemaker, en staat bekend om zijn vermogen om het absurde in...



2. [Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

Brand Builders is per direct op zoek naar: Projectmanager Van idee tot impact Bij Brand Builders zijn we brand activists. We bouwen merken die ertoe doen. Onze klanten zijn B2C en B2B-merken die vooruit...



3. Michel van Velde: Van functioneel platform naar betrouwbaar Europees reismerk

Tollvignettes.com is een van de grootste aanbieders van digitale tolvignetten in Europa. Het platform maakt het automobilisten eenvoudig om via je mobiele telefoon online tolvignetten aan te schaffen...



4. Chiquita bundelt krachten met Pink Ribbon en Think Pink

Chiquita heeft in oktober de negende editie van de wereldwijde campagne Small Change, Big Difference gevoerd om bewustwording, preventie en vroege opsporing van borstkanker te stimuleren. Met lokale partnerschappen...



5. Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

Marlies van Voorthuizen is Senior Merk & Marketingcommunicatieadviseur en senior campagnemanager bij Zilveren Kruis. Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap...



6. Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

Jurgen Retra is Head of Strategy & Partner bij Natwerk. Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. Creatief bureau Natwerk ontwikkelde het concept...



7. All Your BI kiest Alpha Tango voor merkidentiteit en website

Data agency All Your BI heeft Alpha Tango geselecteerd voor de aanscherping van de merkidentiteit, de ontwikkeling van een positionering en de realisatie van een volledig digitaal platform. De samenwerking...



8. OMG lanceert Knowledge Hub voor mediaprofessionals

Om mediaprofessionals te helpen bij het navigeren in een snel veranderend landschap, introduceert OMG de Knowledge Hub. Het platform maakt kennis toegankelijk, verdiept en toepasbaar, met content variërend...



9. Dimi Albers: Groeien is geen keuze meer – het is een manier van denken

Tien jaar na de oprichting lijkt DEPT zijn definitieve vorm te hebben gevonden. Met de positionering The Growth Invention Company draait het nog steeds om waar het ooit mee begon: merken helpen groeien...



10. Shirin Arfa-Kia: Europa’s antwoord op de agent-economie

AI-agents zijn bezig aan een stevige opmars. Bedrijven ontdekken in rap tempo de kracht van slimme software die zelfstandig patronen herkent, taken uitvoert en direct waardevolle inzichten oplevert. Waar...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.