zoeken

212 resultaten gevonden voor "Alliance"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22


61. Talpa Media en Ad Alliance lanceren addressable tv-reclame

Talpa Media (Talpa Network) en Ad Alliance (RTL Nederland) lanceren beiden op 14 oktober de mogelijkheid om addressable tv in te kopen. De gesegmenteerde reclames zullen alleen te zien zijn bij de VodafoneZiggo-abonnees...



62. Ster: basisspotlengte tv blijft 30 seconden; commerciële banners bij NPO

...vanuit de mediabureaus het verzoek dit in de gehele markt te doen. Ster heeft met RTL Nederland (Ad Alliance) en Talpa Network (Talpa Media) contact gehad, maar die willen dat volgens Frank Volmer nu...



63. Nespresso lanceert feestdagencollectie

...bestemmingen, van Latijns-Amerika tot Zuidoost-Azië. De collectie wordt compleet gemaakt met Rainforest Alliance-gecertificeerde chocolaatjes en koekjes. Van gastronomisch niveau De Michelinster...



64. Ad Alliance: focus op total video, samenwerking en innovatie; addressable start in najaar

Ad Alliance focust zich in seizoen 2024-2025 op total video, samenwerking en innovatie. Addressable reclame bij VodafoneZiggo zal in het najaar na lang uitstel en discussies tussen brancheorganisaties...



65. Tv-reclamemarkt daalt met 3,3 procent naar 426 miljoen euro

...tv-zenders gerealiseerd als via de online video platforms van de Screenforce exploitanten waaronder Ad Alliance (RTL Nederland), Talpa Media (Talpa Network) en Ster (die voor de NPO verkoopt). De tv-spotbestedingen...



66. Ad Alliance gaat advertentieverkoop Disney+ doen in Nederland

Ad Alliance (onderdeel van RTL Nederland) zal de reclameverkoop verzorgen van Disney+ die op 17 oktober 2024 van start gaat met een reclameversie. De reclameversie van Disney+ zal 5,99 euro per maand...



67. Disney+ breidt reclameversie uit naar Nederland, Portugal en Finland

...Disney Channel, ESPN, National Geogrephic en Star Channel werkt The Walt Disney Company samen met Ad Alliance (RTL Nederland). Eerder sloten Warner Bros. Discovery (HBO Max) en SkyShowtime (Paramount...



68. ZIGT: Boost je merk deze zomer met Back to School

...dat 58 procent van de kinderen zelf ideeën aandraagt als het om nieuwe schoolspullen gaat (Ad Alliance, 2023). Ook wordt door net afgestudeerden in deze periode actief gezocht naar een vaste baan...



69. World Federation of Advertisers (WFA) heft Global Alliance for Responsable Media (GARM) op

De World Federation of Advertisers (WFA) heeft aangekondigd dat de Global Alliance for Responsable Media (GARM) wordt opgeheven. Dit kort nadat het social medianetwerk X aankondigde een rechtszaak tegen...



70. Talpa Media begint podcastreeks voor B2B-relaties: Talpa Media Inside

Onder de naam Talpa Media Inside is het reclameverkoopbedrijf van Talpa Netwerk begonnen met een podcastreeks voor zijn B2B-relaties. De bedoeling van de podcast is om regelmatig innovaties nader...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.