zoeken

212 resultaten gevonden voor "Alliance"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22


191. RTL Group stelt aan ACM voor: Mediahuis Nederland gaat reclameverkoop SBS6, Net5, Veronica en SBS9 doen

...kunnen worden. Die essentiële invloed blijft bij RTL Nederland. RTL Nederland blijft met Ad Alliance de reclamezendtijd van de RTL-zenders verkopen. Onduidelijk is wat er zal gebeuren met de derde-zenders...



192. Ad Alliance en Iglo lanceren merkcampagne: Alle beetjes helpen

Iglo lanceert voor het eerst een merk- en mediacampagne in samenwerking met Ad Alliance. De kern van de Alle beetjes helpen-campagne is een langdurig partnerschap met televisieprogramma Eigen Huis en...



193. RTL Group en Talpa Network doen remedievoorstel aan ACM

...het (moeten) afstoten van de reclameverkoop voor derden zoals met name RTL Nederland thans via Ad Alliance doet (voor onder meer Warner Bros. Discovery, Paramount Global, Walt Disney Company/ESPN, A+E...



194. 2022 in de 100 beste interviews

...kijkcijfers (34,2 procent in doelgroep 25-54 jarigen), maar ook de impact op het The Voice-schandaal en Ad Alliance bestaat als power saleshuis ruim 2,5 jaar... lees dit interview hier Marko van Kampen...



195. [Column] David de Jong: Doorspoelen van reclame: speelt het überhaupt?

...zijn de antwoorden wisselend. RTL Nederland, de grootste commerciële zendergroep en met Ad Alliance de grootste televisiereclame-exploitant reageerde terughoudend.  RTL Nederland/Ad Alliance...



196. [Vacatures] Mediabrands zoekt een Lead Insights Effectiveness

...Initiative, Reprise, Magna en Yune) en doen we ook vaak interessant werk voor publishers als Talpa, AdAlliance en DPG.  Je maakt onderdeel uit van het leads team van Marketing Sciences; samen met...



197. Ad Alliance & Ster: gemiddeld 20 procent tariefstijgingen in 2023

De tarieven van Ad Alliance en de Ster gaan met gemiddeld 20 procent omhoog. De basisjaarprijs van de Ster is met 14 procent verhoogd; die van Ad Alliance is 4 procent hoger dan 2022; die van Talpa Media...



198. [Interview] Cees Honig (Xite): Connected tv staat in Europa nog in de kinderschoenen

...aankondiging van de deals met Amazon Fire Stick en KPN in feite zo goed als overall beschikbaar. Ad Alliance (van RTL Nederland) exploiteert onze reclamezendtijd op de zender maar ook van onze app. Internationaal...



199. Ton Rozestraten (Ad Alliance) verwacht goede resultaten voor 2022 en 2023

...Rozestraten, Chief Commercial Officer van RTL Nederland en CEO  van reclameverkoopbedrijf Ad Alliance is positief over 2022 en 2023, verwacht positieve ontwikkelingen uit streamingreclame, addresssable...



200. Videoland komt met gratis (reclame)versie ter vervanging van RTL XL

...naamswijziging voor Videoland niet uitgesloten.  Meer reclamemogelijkheden bij Videoland Ad Alliance zal de reclame voor de gratis versie van Videoland (net als RTL XL nu) verkopen. Om de gratis...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.