zoeken

212 resultaten gevonden voor "Alliance"

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22


181. Rogier van de Paverd vertrokken bij Paramount

...MTV 80s, MTV 90s, MTV 00s, MTV Hits en MTV Live. De reclameverkoop hiervan is ondergebracht bij Ad Alliance (van RTL Nederland). In België is de reclameverkoop bij DPG Media ondergebracht. Paramount...



182. Gratis Videoland-versie uitgesteld

...versie van Videoland begin 2023 zou worden gelanceerd ter vervanging van RTL XL. RTL Nederland en Ad Alliance bevestigen het uitstel tegenover Marketing Report. In het najaar van 2022 kondigde RTL Nederland...



183. [Interview] Lauren van der Heijden (DPG Media): Schaal is belangrijk in snel veranderende mediawereld

...berichtgeving over de oorlog, introduceerden we versneld en als eerste uitgever in Europa de Global Alliance for Responsible Media (GARM). Dit zorgde ervoor dat adverteerders hun media-inkoop nauwlettend...



184. Gaming for brands agency The Invaders beweegt Fortnite community om in-game het licht uit te zetten tijdens Earth Hour

...aandacht vragen voor Earth Hour. Vrijuit bewegen Een mooi voorbeeld hiervan is de activatie van Team Alliance, waarbij spelers in hun populaire experience worden geconfronteerd met de impact van licht...



185. [Column] Tjitske Maathuis (Mediaplus): Geïntegreerde multichannel mediaplanning: meer dan ooit essentieel voor impact en resultaat

...campagne. De prijzen van televisiezendtijd zullen hoger zijn. We weten al dat de tarieven van STER en AdAlliance gemiddeld zullen stijgen tussen de 15 procent en 20 procent ten opzichte van 2022. Mediaplus...



186. RTL Nederland kernbedrijf RTL Group; andere vormen van groei

...partnerships alsmede kleine overnames. Die groei moet bestaan uit het verder laten groeien van Ad Alliance inclusief groei van reclameverkoop voor derden, internationale reclameverkoopgroei, distributiepartners...



187. [Screenforce] Nederlandse tv-reclamemarkt groeit met 8 procent naar 977 miljoen

...kunnen gaan bieden op de korte termijn." De omzetcijfers zijn gebaseerd op de omzetcijfers van Ad Alliance (RTL Nederland), Talpa Media Solutions (Talpa Network), Ster (die de NPO reclamezendtijd verkoopt...



188. Anna Maria Vujinovic stopt bij Ad Alliance/RTL Nederland en  gaat ondernemen

Anna Maria Vujinovic stopt per 31 maart 2023 bij Ad Alliance en gaat volgens eigen zeggen ondernemen.  Sinds januari 2020 is zij Sales Director en onderdeel van het  management team onder leiding...



189. Ad Alliance en Dag en Nacht Media breiden samenwerking uit

Ad Alliance – dat onderdeel is van RTL Nederland – en podcastuitgever Dag en Nacht Media, zullen ook in 2023 blijven samenwerken. In mei 2019 startte het toenmalige Adfactor een samenwerking...



190. [Column] David de Jong: Reclameverkoop SBS6 en Net5 naar Mediahuis, gaat dat werken voor ACM?

...de markt en blijven er drie verkooppartijen: Ster (dat de reclame op de NPO-zenders verkoopt), Ad Alliance (van RTL Nederland) en dus Mediahuis Nederland, dat de vier zenders die nu nog onder Talpa Network...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.