zoeken

212 resultaten gevonden voor "Alliance"

Zoekresultaten pagina's:1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22


1. Ad Alliance breidt Pauze Ad en addressable (DAR) uit

Ad Alliance breidt de Pauze Ad uit op streamingdienst HBO Max, brengt addressable reclame bij RTL4 op Videoland (Dynamic Ad Replacement) en introduceert de Play Ident bij Videoland. Pauze Ad bij HBO Max...



2. OMG lanceert Knowledge Hub voor mediaprofessionals

...extra modules, waaronder exclusieve content in samenwerking met Annalect en testpartners zoals Ad Alliance. www.omg-knowledgehub.com (afbeelding gegenereerd met behulp van AI)



3. Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is en vertrouwen zowel de meest waardevolle als de meest kwetsbare asset is. Nieuw onderzoek...



4. Ad Alliance en RTL Nederland testen split screen-reclames

Van begin juni tot half juli 2025 hebben Ad Alliance en RTL Nederland het fenomeen split screen-reclames getest tijdens reclameblokken van RTL Boulevard op RTL4. De voorganger van Ad Alliance (IP Nederland...



5. Mediahuis Nederland, DPG Media en Ster komen met regels voor politieke reclames

...welke investering is gedaan en wie daarvoor verantwoordelijk is.   Overige spelers? Ad Alliance (RTL Nederland, onderdeel van DPG Media), Mediahuis NRC en Roularta Media hebben op hun websites...



6. Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

...digitale diensten voor schoolbesturen. WPP heeft een wereldwijde samenwerking aangekondigd met de MACH Alliance, gericht op het helpen van ondernemingen bij het grootschalig inzetten van kunstmatige...



7. Monks en VAST starten AI-ready platform voor media en sport

...nieuwe verdienmodellen zoals gerichte advertenties en archiefmonetisatie. John Mao, VP Strategic Alliances bij VAST Data: "Media-organisaties hebben niet alleen snellere infrastructuur nodig, maar ook...



8. Michel van der Voort: Maak tv-inkoop even simpel als online

...brancheorganisatie Screenforce. Van zijn organisatie zijn tv-exploitanten als Ster (voor de NPO en RPO), Ad Alliance (van RTL Nederland/DPG Media), Talpa Media (van Talpa Network), Xite, NBCUniversal...



9. Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

...commercials, printuitingen en een doorlopende campagne op LinkedIn. De commercials worden via Ad Alliance verspreid op de kanalen van DPG Media, waaronder AD.nl, NU.nl en RTL Nieuws. Credits:Creatief...



10. RTL Nederland in H1, 2025: omzetstijging en resultaatdaling

...per land. RTL Group benadrukt dat het overeenkomsten met DPG Media heeft gesloten waarbij RTL AdAlliance (internationale reclameverkoop), Bedrock (streamingtechnologie) alsmede adtechdiensten van Smartclip...

Zoekresultaten pagina's: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.