ZIGT positioneert zich met Freedom to grow

ZIGT positioneert zich voortaan met Freedom to grow. Eerder had ZIGT Freedom of media als motto. De aanleiding van de herpositionering is de ontwikkeling van het bureau van een media-adviesbureau naar adviseur op media-, marketing-, onderzoeks- en businessvraagstukken voor marketeers en ondernemers in Nederland en België.

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: "ZIGT verbreedt haar horizon steeds meer doordat onze klanten steeds complexere vraagstukken bij ons neerleggen. Omdat we daar natuurlijk een passend antwoord op willen geven, vraagt het om het combineren van bestaande met nieuwe disciplines en bestaande met nieuwe blikvelden. Onze nieuwe positionering wordt aangescherpt van Freedom of media naar Freedom to grow. Op het oog wellicht een klein verschil, maar het tekent precies de uitdagingen waar ZIGT samen met onze klanten voor staan. De gesprekken die wij elke dag met onze klanten voeren gaan veel breder dan mediavraagstukken, maar groei staat eigenlijk altijd centraal.  Groei in omzet, groei in waarde, groei in bekendheid, groei in of van medewerkers, groei in duurzaamheid of andere vormen van groei. Media is daarbij een middel, maar groei wordt altijd gerealiseerd in combinatie met andere factoren. En met name die krijgen een steeds nadrukkelijkere rol binnen ZIGT voor de veelheid en diversiteit aan klanten."

De positionering is het resultaat van een goede samenwerking tussen het creatieve team bij ZIGT met externe partners Brandgurus en Joe Public. De introductie van Freedom to grow gaat gepaard met een in huis ontwikkelde campagne op onder meer digitale vakmedia, radio en digitale buitenreclame. 

www.zigt.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.