Ziggo blijft tot en met 2025 hoofdsponsor van Ajax

Ajax en Ziggo hebben de samenwerking die sinds 2015 loopt, met twee jaar verlengd tot en met 2025. Dit heeft VodafoneZiggo waar Ziggo onderdeel van is, aangekondigd.

Bij het partnership van Ajax en Ziggo blijft de focus op het bieden van exclusieve Ajax-content op Ziggo Sport en het bieden van voordelen voor fans van de club. Dit laatste wordt per direct geïntensiveerd via Priority; het onlangs gelanceerde klantprogramma van VodafoneZiggo. Via dit platform krijgen fans toegang tot bijzondere ervaringen bij Ajax en kaartenacties voor wedstrijden. Aan de overige voorwaarden en invulling van de samenwerking zijn geen aanpassingen gedaan. Overigens heeft VodafoneZiggo niet de uitzendrechten van het Eredivisie-voetbal van Ajax. Die liggen tot augustus 2025 bij ESPN dat voor 51 procent in handen is van Walt Disney Company.

Menno Geelen, commercieel directeur AFC Ajax: “Ziggo staat sinds 2015 op ons shirt en je kunt gerust spreken van een partnership dat elk jaar beter en sterker wordt. We zijn Ziggo dankbaar voor de steun die ze reeds gaven en voor het vertrouwen in onze toekomst. Als we in 2025 terugblikken op 10 jaar hoofdsponsorschap dan weet ik zeker dat we met voldoening terugkijken op de sportieve successen die we deelden én op de manier waarop onze fans hebben kunnen profiteren van onze langdurige samenwerking.”   

Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: "We zijn trots op de verlenging van ons hoofdsponsorschap en zien dat de aantrekkingskracht van Ajax alleen maar toeneemt. In ons nieuwe klantprogramma Priority zal Ajax dus een grote rol spelen, naast onze andere partners, zoals Ziggo Dome en MOJO. We kijken er enorm naar uit om onze klanten de magie van Ajax te laten ervaren, op een nog grotere en betere schaal dan voorheen, met ticketdeals en het hele seizoen lang allerlei unieke ervaringen."

www.vodafoneziggo.nl
www.ziggo.nl
www.ajax.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.