Zeeman-campagne in Madurodam via Out of Home Masters

Zeeman, FHCS en Out of Home Masters hebben samen een netwerk dat bestaat uit miniatuur billboards, masten en abri’s onthuld in Madurodam.

Zeeman en Madurodam hebben al een langlopende samenwerking, dus de keuze om de laagst mogelijk prijs te promoten in het attractiepark was een logische keuze. De billboards en abri’s van Zeeman zijn een jaar lang in Madurodam te zien.

De laagste prijs op het kleinste billboard

Jelle Nijman, sr. Client Manager van Out of Home Masters: “Hoe opvallender, hoe beter. Deze bijzondere kleine campagne met Zeeman en Madurodam is dan ook een feest om aan mee te mogen werken. Er is een unieke campagne ontwikkeld als aanvulling op het landelijke abri netwerk waarbij de creativiteit volledig past bij de cultuur van alle betrokken partijen.”

Kasper Figee, Teamlead Campain & Branding van Zeeman: “Tijdens het ontwikkelen van het mediaplan ontstond het idee om het concept kleiner kunnen we de prijs niet maken extra kracht bij te zetten door ook de reclameobjecten in Madurodam in te zetten. Een visueel concept dat de prijsbelofte op een eenvoudige, maar toch opvallende manier overbrengt. Met de hulp van Out of Home Masters is ons idee tot stand gebracht. Zeeman is sinds 2007 sponsor van Madurodam. In het park is ook een Zeeman filiaal met vrachtwagen te bewonderen’’.

Yvette Nieboer, hoofd marketing van Madurodam: “Onze attracties, doe-dingen en miniaturen zijn zoveel mogelijk een weerspiegeling van het Nederlandse straatbeeld. Een echte Hollandse Retail formule als Zeeman mocht hierin niet ontbreken.”

www.outofhomemasters.nl

www.zeeman.nl

www.madurodam.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.