Youbahn kiest voor Hammerfest

Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus 2021 ondersteunt het bedrijf Youbahn, een uitzendplatform voor een jonge generatie met social content creatie, strategie en advertising.

Sinds de oprichting heeft Youbahn grote stappen gezet om de uitzendmarkt te vernieuwen, door een vrijwel helemaal geautomatiseerd matchingsproces op te zetten. Ook zijn ze het eerste platform in Nederland dat uitsluitend werk biedt op basis van een uitzendformule. De jongeren zijn verzekerd en bouwen tijdens hun werk vakantiegeld en -dagen op.

Carine Veldhuisen, Brand Manager van Youbahn: “Met Hammerfest gaan we de community nu ook binden aan ons merk. We gaan bouwen aan meer awareness, maar zeker ook aan brand loyalty en uiteraard meer jongeren die via ons platform aan het werk kunnen.”

Birgit Zuurveld, Strategy Director bij Hammerfest: “Wij zijn trots dat Youbahn ons bureau heeft gekozen om de volgende stap te zetten. Het merk heeft een enorme potentie binnen een doelgroep waar het, na de millenials, niet meer alleen maar gaat om zo snel mogelijk carrière te maken. Werken om te leven in plaats van leven om te werken. Met het progressieve DNA van Youbahn en onze creativiteit gaan we het merk op social het juiste verhaal laten vertellen. Met als doel zowel de studenten als Youbahn allebei een stap verder te kunnen helpen.”
 
www.youbahn.nl
www.hammerfest.co


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.