Youbahn kiest voor Hammerfest

Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus 2021 ondersteunt het bedrijf Youbahn, een uitzendplatform voor een jonge generatie met social content creatie, strategie en advertising.

Sinds de oprichting heeft Youbahn grote stappen gezet om de uitzendmarkt te vernieuwen, door een vrijwel helemaal geautomatiseerd matchingsproces op te zetten. Ook zijn ze het eerste platform in Nederland dat uitsluitend werk biedt op basis van een uitzendformule. De jongeren zijn verzekerd en bouwen tijdens hun werk vakantiegeld en -dagen op.

Carine Veldhuisen, Brand Manager van Youbahn: “Met Hammerfest gaan we de community nu ook binden aan ons merk. We gaan bouwen aan meer awareness, maar zeker ook aan brand loyalty en uiteraard meer jongeren die via ons platform aan het werk kunnen.”

Birgit Zuurveld, Strategy Director bij Hammerfest: “Wij zijn trots dat Youbahn ons bureau heeft gekozen om de volgende stap te zetten. Het merk heeft een enorme potentie binnen een doelgroep waar het, na de millenials, niet meer alleen maar gaat om zo snel mogelijk carrière te maken. Werken om te leven in plaats van leven om te werken. Met het progressieve DNA van Youbahn en onze creativiteit gaan we het merk op social het juiste verhaal laten vertellen. Met als doel zowel de studenten als Youbahn allebei een stap verder te kunnen helpen.”
 
www.youbahn.nl
www.hammerfest.co


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.