Youbahn kiest voor Hammerfest

Youbahn heeft voor Hammerfest gekozen als hun partner voor alle social media activiteiten van het merk. Vanaf begin augustus 2021 ondersteunt het bedrijf Youbahn, een uitzendplatform voor een jonge generatie met social content creatie, strategie en advertising.

Sinds de oprichting heeft Youbahn grote stappen gezet om de uitzendmarkt te vernieuwen, door een vrijwel helemaal geautomatiseerd matchingsproces op te zetten. Ook zijn ze het eerste platform in Nederland dat uitsluitend werk biedt op basis van een uitzendformule. De jongeren zijn verzekerd en bouwen tijdens hun werk vakantiegeld en -dagen op.

Carine Veldhuisen, Brand Manager van Youbahn: “Met Hammerfest gaan we de community nu ook binden aan ons merk. We gaan bouwen aan meer awareness, maar zeker ook aan brand loyalty en uiteraard meer jongeren die via ons platform aan het werk kunnen.”

Birgit Zuurveld, Strategy Director bij Hammerfest: “Wij zijn trots dat Youbahn ons bureau heeft gekozen om de volgende stap te zetten. Het merk heeft een enorme potentie binnen een doelgroep waar het, na de millenials, niet meer alleen maar gaat om zo snel mogelijk carrière te maken. Werken om te leven in plaats van leven om te werken. Met het progressieve DNA van Youbahn en onze creativiteit gaan we het merk op social het juiste verhaal laten vertellen. Met als doel zowel de studenten als Youbahn allebei een stap verder te kunnen helpen.”
 
www.youbahn.nl
www.hammerfest.co


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.