Yellow Communications wijzigt naam in Clarity Benelux

Yellow Communications heeft haar naam gewijzigd in Cliarty Benelux. Op 23 september werd bekend gemaakt dat Karin van Geelen het bedrijf had verkocht aan Clarity. Clarity heeft kantoren in San Francisco, Los Angeles, New York, Londen en in Hoofddorp.

Karin van Geelen, die aanblijft als Managing Director van Clarity Benelux: “Natuurlijk blijven we als Clarity Benelux vasthouden aan onze manier van werken. We kijken altijd verder dan de directe klantvraag. Wat is het doel? Behalen we dat gewenste resultaat met het gevraagde middel of kanaal? Dat betekent dat we niet zomaar ja en amen zeggen tegen alles, en daarom passen we zo goed bij Clarity. Ook bij hen moeten de verhalen die ze vertellen in dienst staan van de bedrijfsresultaten van de klant. Samen met de klant zetten we het resultaat centraal en gaan dan kijken naar welk middel en welk kanaal het resultaat helpt bereiken.”

Rachel Gilley, President EMEA bij Clarity: "In de wereld van vandaag, waar marketing en communicatie steeds meer geïntegreerd worden, verlangen onze klanten dat we echt vanuit verschillende perspectieven kunnen meedenken. Communicatie en PR¦nbsp; is onlosmakelijk verbonden met traditionele en digitale marketing en moet terug te zien zijn in de bedrijfsresultaten. Als je als bureau op al die vlakken en op verschillende niveaus kunt schakelen met je klant, heb je een streepje voor. Daarom kozen wij ook voor Karin van Geelen en haar team, die in de Benelux bewijzen dat deze aanpak werkt.”

Die visuele identiteit die ook Clarity Benelux voortaan gebruikt, is volledig in-house ontwikkeld en begin 2019 gelanceerd. De branding sluit aan bij de identiteit en cultuur van Clarity, die geïnspireerd is door de tech - en startup community.

www.clarity.pr


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.