XXS maakt introductiecampagne flitsbezorger Flink

De recent gestarte flitsbezorger Flink heeft XXS (onderdeel van Candid), gevraagd te helpen bij de introductie van het merk, het opbouwen van de merkbekendheid en het creëren van merkvoorkeur. Een geïntegreerde campagne is live gegaan met als kick-off een grootschalige inzet van outdoor uitingen in Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Tilburg, Breda, Delft, Haarlem en Groningen.

Flink wil de marktleider worden in de categorie flitsbezorgbedrijven.  Met die ambitie is gezocht naar een bureau met de nodige ervaring in introductiecampagnes die de juiste strategische en creatieve snaar weet te raken. Aan de keuze ging een flitspitch vooraf.

Benjamin Zagel, Managing Director Benelux van Flink: “We kijken uit naar het betreden van de Nederlandse markt om het voor iedereen mogelijk te maken deze nieuwe manier van boodschappen te ervaren. We hebben voor XXS gekozen vanwege hun grote expertise op dit vlak alsmede voor hun creativiteit en vastberadenheid.”

Piet Hein Smit, Founder & Managing Director van XXS:”Flitsbezorging is ‘the next big thing’ op retailgebied. We leven steeds meer in een instant maatschappij en daar past de propositie naadloos in. Deze relatief nieuwe markt wordt momenteel ontwikkeld door een aantal spelers. De ambitie van Flink om daarin de marktleider te willen worden, sprak ons enorm aan en past goed bij de mentaliteit van XXS.”

www.goflink.com
www.xxs.amsterdam





 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.