Wouter Glaser Managing Director van Blauw Gras

Wouter Glaser volgt Erjon Tuenter op als Managing Director van Blauw Gras. Na elf jaar ondernemen slaat hij een andere weg in.

Als oprichter van Glasnost en Fitzgerald is Wouter Glaser ervaren in het opzetten en uitbouwen van bureaus. Daarnaast heeft hij veel affiniteit met het social vak, onder andere aan klantzijde bij TomTom en Hyves.

Erjon Tuenter: “Na 11 jaar voorwaartse drang, smeden van een topteam en prachtig werk voor geweldige merken, is het voor mij tijd voor een nieuwe uitdaging. Daar ga ik mij de komende maanden over bezinnen. Ik ben vooral trots op het werken met al die fijne en talentvolle mensen, het was geweldig om hun aanvoerder te zijn. Blauw Gras gaat de volgende fase in, en ik heb er het volle vertrouwen in dat team Blauw Gras dit onder leiding van Wouter waar gaat maken.”

Wouter Glaser was voordat hij in deze rol stapte twee jaar Chief Growth Officer bij ACE. In deze rol was hij verantwoordelijk voor de groeiprogramma's van de bureaus binnen ACE.

Wouter Glaser: “Erjon Tuenter heeft samen met Erik Wiese een prachtig bedrijf neergezet. Ik ben in de afgelopen tijd verliefd geworden op het bureau en heb ik met verschillende collega’s al een band opgebouwd. Binnen ACE geloven we erin dat we specialisaties meer moeten laten samenwerken, denk bijvoorbeeld aan social en pr. Dat ligt in elkaars verlengde en kan elkaar enorm versterken. In mijn nieuwe rol als MD van Blauw Gras, én als oprichter van Glasnost, kan ik zorgen voor die ontwikkeling. ”

www.blauw-gras.com

www.thisisace.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.