Winnaars winactie Handboek Online Marketing 8 bekend

De winnaars van de Marketingreport.nl-winactie zijn bekend en hebben hun boek inmiddels ontvangen. Zo schreef winnaar Herman uit Baak op de vraag welk middel in een toekomstproof online marketingmix thuishoort: “De perfecte search engine optimization.”

De winnares uit Amsterdam antwoordde: “Meest toekomstbestendig vind ik persoonlijk de mens. Ik geloof in echtheid van een campagne en merk. Het ontwikkelen van langetermijn-ambassadeurs van een merk. Werknemers, gebruikers, consumenten, leveranciers, klantenservice, fabrieksmedewerkers enzovoort vertellen het verhaal van een merk. Die wil je laten zien als er emotie bij komt kijken.”

Ook het handboek is prijswinnend

Het prijswinnende Handboek Online Marketing 8 (#HOM8) uit; het meest complete, gestructureerde, moderne en praktische management- en studieboek. Bovendien is het kleurrijke boek crossmediaal ingestoken. Ervaren docenten en de beste experts uit Nederland en België hebben hun bijdrage geleverd.

Grote verandering in Marketing 5.0

Het Handboek Online Marketing draait om de meest actuele benadering van de leer van de online marketingstategie. Naaste de breede analytics gemixt met werkbare kpi’s, staat de organisatie dna en purpose-marketing centraal binnen de toekomstbestendige strategie; van Big Data, social search, influencers, via microsite strategie naar de mixed reality in de Metaverse.

De inmiddels achtste druk van deze bestseller is herschreven, kent gratis tools en templates, nieuwe cases, handige stappenplannen, expertvisies, extra digitale bijlagen en praktische marketingmodellen.

Het crossmediale, complete Handboek Online Marketing 8 van Marketingreport.nl-columnist Patrick Petersen, is per direct verkrijgbaar.

Patrick Petersen RDM MA MSc is ervaren docent, spreker en ondernemer met zijn bureau AtMost(TV) en mocht zich – in een ver verleden – als een van de eersten in Nederland online marketeer noemen.

www.atmost.nl

Lees ook:

[Column] Patrick Petersen: Online engagement? Sorry, u boeit niet!

[Column] Patrick Petersen: Van Post-Covid-19 Wow-effect naar uw call-2-passion


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.