
Wilmar Tax partner van HPB (Het PR Bureau)
Wilmar Alex Tax is per direct toegetreden als partner van HPB (Het PR Bureau). Hiermee heeft hij de zakelijke leiding over het bureau, samen met Jacqueline Bosselaar (CEO en oprichter), Camiel Overgaauw en Toon van Loock.
Wilmar Tax is sinds 2019 verbonden aan HPB als Head of Strategy & Create. HPB is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau werkt voor merken en organisaties als Koninklijke Grolsch, ASICS, NIVEA, KPN, Unox, JBL, Libresse, Wavin Global, Indeed en SNS.
Wilmar Tax: “Ik ben trots dat ik mij op deze manier kan verbinden aan het bureau en het ijzersterke team dat daarbij hoort. We hebben een groeiambitie en zien daarvoor volop kansen. Als HPB signaleren we dat het belang van maatschappelijke relevantie – daarmee PR en de earned manier van denken – toeneemt. Wil je als merk of organisatie in deze tijd - waarin alles draait om betekenis, transparantie en vertrouwen - de aandacht en de harten van consumenten winnen? Dan moet je die aandacht eerst verdienen. Aandacht kopen garandeert geen zichtbaarheid meer en is minder geloofwaardig. We noemen dit daarom het earned first tijdperk.”
Jacqueline Bosselaar, CEO, oprichter en strateeg bij HPB: "We zijn trots om Wilmar te verwelkomen als partner van HPB. Zijn ongefilterde kijk op marketing en branding en zijn achtergrond als merkstrateeg versterkt ons earned first denken. Met zijn brede ervaring in marketingcommunicatie, media en storytelling, zowel aan klant- als bureauzijde, ook internationaal, sluit Wilmar goed aan bij onze strategie en ambities. Verder hebben we Wilmar leren kennen als een ongelooflijk slimme en energieke man. Een partner die de menselijke maat altijd voorop heeft staan. We hebben heel veel zin in dit nieuwe hoofdstuk van HPB.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert