Wilmar Tax partner van HPB (Het PR Bureau)

Wilmar Alex Tax is per direct toegetreden als partner van HPB (Het PR Bureau). Hiermee heeft hij de zakelijke leiding over het bureau, samen met Jacqueline Bosselaar (CEO en oprichter), Camiel Overgaauw en Toon van Loock.

Wilmar Tax is sinds 2019 verbonden aan HPB als Head of Strategy & Create. HPB is een progressief creatief bureau voor earned marketing en reputatie. Het bureau werkt voor merken en organisaties als Koninklijke Grolsch, ASICS, NIVEA, KPN, Unox, JBL, Libresse, Wavin Global, Indeed en SNS.

Wilmar Tax: “Ik ben trots dat ik mij op deze manier kan verbinden aan het bureau en het ijzersterke team dat daarbij hoort. We hebben een groeiambitie en zien daarvoor volop kansen. Als HPB signaleren we dat het belang van maatschappelijke relevantie – daarmee PR en de earned manier van denken – toeneemt. Wil je als merk of organisatie in deze tijd - waarin alles draait om betekenis, transparantie en vertrouwen - de aandacht en de harten van consumenten winnen? Dan moet je die aandacht eerst verdienen. Aandacht kopen garandeert geen zichtbaarheid meer en is minder geloofwaardig. We noemen dit daarom het earned first tijdperk.”

Jacqueline Bosselaar, CEO, oprichter en strateeg bij HPB: "We zijn trots om Wilmar te verwelkomen als partner van HPB. Zijn ongefilterde kijk op marketing en branding en zijn achtergrond als merkstrateeg versterkt ons earned first denken. Met zijn brede ervaring in marketingcommunicatie, media en storytelling, zowel aan klant- als bureauzijde, ook internationaal, sluit Wilmar goed aan bij onze strategie en ambities. Verder hebben we Wilmar leren kennen als een ongelooflijk slimme en energieke man. Een partner die de menselijke maat altijd voorop heeft staan. We hebben heel veel zin in dit nieuwe hoofdstuk van HPB.”

www.hetprbureau.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.