
Wijzigingen bij ASUS Benelux: Anthony Dierckx terug bij bedrijf
ASUS Benelux heeft Anthony Dierckx aangetrokken als salesmanager. Hij gaat zich focussen op de consumentenmarkt binnen de Benelux.
Daarnaast vervullen ervaren medewerkers Dave Cohen en Rosita Bakker een andere rol binnen de organisatie: Dave Cohen maakt de overstap van Sales Director Consumer Benelux naar Business Development Manager (SYS) en Rosita Bakker zet haar haar carrière voort als Marketing Manager.
Door de jaren heen heeft Anthony Dierckx veel ervaring en kennis opgedaan bij andere fabrikanten van consumentenelektronica en in het verleden bovendien bij ASUS zelf.
Dave Cohen: “Anthony heeft draagkracht, veel kennis van de markt en is enorm gedreven. Wij zijn overtuigd van zijn kwaliteiten: hij beschikt over een grote hoeveelheid kennis en ervaring op klantniveau en hij weet precies wat de benodigdheden en behoeften van onze klanten zijn. Met deze informatie kan hij ASUS als organisatie en de individuele kwaliteiten van onze collega’s naar een hoger niveau tillen.”
Rodney Voogel heeft de organisatie verlaten en geeft het stokje over aan Dave Cohen. Hij maakt de overstap van Sales Director Consumer Benelux naar Business Development Manager (SYS).
Rosita Bakker begon haar carrière als marketingspecialist en nu geeft zij leiding aan het marketingteam (systems) bij ASUS. Haar sportachtergrond (professioneel zeilen) is voor haar enorm belangrijk geweest bij het behalen van doelen bij ASUS.
Rosita Bakker is een van de genomineerde marketeers van DeMarketing100 van Nederlands MediaNetwerk en MediaMeetings.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert