
Wellwood verzorgt strategie en campagne Naïf Natural Skincare
Wellwood verzorgt de merkstrategie en -identiteit, de campagnestrategie en de invulling ervan voor Naïf Natural Skincare. De Nederlandse producent van natuurlijke huidverzorging voor baby’s, vrouwen en kinderen kreeg afgelopen zomer nog een miljoeneninvestering en wil na de eerste vijf succesvolle jaren meer focus aanbrengen en sneller groeien. NaÏf is nu onder andere te zien rondom programma’s op RTL en Talpa.
Mark Rooker, Creative Director van Wellwood: “We zijn gevraagd om een eenduidig en samenhangend verhaal te maken. Een groot idee dat als een rode draad alle losse communicatie elementen met elkaar kan verbinden. Het is de bedoeling dat iedereen hetzelfde verhaal kan vertellen en dat Naïf meer impact maakt en harder groeit. Wat hun producten bijzonder maakt, is dat ze de meest natuurlijke huidverzorgingsproducten willen maken die er zijn. Niet alleen qua ingrediënten, maar ook qua verpakking, distributie en eerlijke communicatie. Dit verhaal willen we vertellen op een eerlijke en sympathieke manier. Daarbij willen we het merk en het product zo dicht mogelijk bij elkaar brengen. De verpakkingen zijn immers het meest prominente medium.”
www.naifcare.com
www.wellwood.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers
MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug
[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation
[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant
Dit artikel is gepubliceerd door: