SBS6 introduceert muziekprogramma The Talent Scouts

Angela Groothuizen, Tabitha, Nicky Romero, Flemming en Donnie gaan in The Talent Scouts de strijd met elkaar aan voor het beste zangtalent.

The Talent Scouts

Elke bekende scout heeft hetzelfde doel: de beste zangtalenten aan zich binden door slim te investeren en met dat geld één van hen te ontwikkelen tot een nationale topartiest. Het winnende zangtalent wint een prijs money can’t buy: een optreden op Pinkpop en daarbij een bedrag van 25.000 euro om te besteden aan de perfecte performance. The Talent Scouts wordt gepresenteerd door Kalvijn en is vanaf 7 april 2023 om 20.30 uur te zien op SBS6.

Vijf scouts met vier talenten

De vijf scouts krijgen vijf afleveringen de tijd om elk vier talenten in hun team te krijgen. Die talenten introduceren zichzelf met bewerkingen van bekende hits. Elke scout beschikt per auditie-aflevering over een investeringsbudget van 5.000 euro. Na elk optreden mogen de scouts die geïnteresseerd zijn, geld bieden om dit talent in hun stal te krijgen. Het uiteindelijke bedrag gaat naar het talent, dat meteen advies krijgt over hoe ze met dit geld hun optreden nog beter kunnen maken.

Winnaar wint optreden Pinkpop

Na twee halve finales zijn er per scout twee kandidaten over. Voorafgaand aan de live finaleshow zet de scout met deze talenten de puntjes op de i voor de laatste performance. Het is de kijker die in de finale bepaalt welk zangtalent de competitie wint en wie er dus in juni mag debuteren op Pinkpop. Ook voor de scouts valt er wat te winnen: zij ontvangen allemaal een mooi geldbedrag om aan een persoonlijk goed doel schenken.

Inschrijven kan nog steeds

Talenten kunnen zich nog steeds inschrijven voor The Talent Scouts. Dat mag solo, als duo of als band. Alle denkbare muzikale genres zijn mogelijk: van pop tot rock, van hiphop tot reggae, singer songwriter of electro. Alles mag, als je maar een geweldige stem hebt en een eigen stijl. Inschrijven kan via www.sbs6.nl/thetalentscouts.

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.