Versterking op de creatieve vloer van Dept

De creatieve tak van Dept wordt uitgebreid met vier medewerkers, namelijk een creative director, strategy director, design director en head of production.

Dept maakte het afgelopen jaar campagnes voor onder meer bol.com, Philips, en Univé en behaalde prijzen bij onder meer Esprix, SAN en de Dutch Creativity Awards. De aangetrokken medewerkers zijn:

  • Strategy director Martin Wong, afkomstig van 180 Amsterdam en Colenso BBDO (Nieuw Zeeland);
  • Head of production Kerstin Kambier, hiervoor freelancer voor TBWA, MediaMonks en Hazazah;
  • Creative Director André Dammers, komt van Omnicom PR Group en daarvoor jarenlang actief als freelance copywriter;
  • Design Director Sophia Strydom, eerder werkzaam bij TBWA, Indie en Joe Public.

 

www.deptagency.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.