VENGEAN realiseert rebranding online academy Rakoo

Het creative branding agency VENGEAN heeft voor de online academy Rakoo de brand strategy & -story, visual identity, communications concept en website redesign ontwikkeld.

Rakkoo is een learning en performance platform dat mede mede met kunstmatige intelligentie (AI) werkt. Rakoo was voorheen bekend als Hubper. VENGEAN ontwikkelde daarbij het thema Growing greatness.

Ivo Hopmans, CEO en mede-oprichter van Rakoo: “We maken onze ambities waar door leren te verbinden met meetbare resultaten in onze online academy. We zijn super trots op de groei van de afgelopen jaren en zijn nu klaar voor de volgende stap. Samen met ons team realiseren we organisatiegroei bij onze klanten.”

De diverse distinctive brand assets versterken elkaar en zorgen voor onderscheid, terwijl het communicatieconcept het begrip greatness als het ultieme en tijdloze doel van persoonlijke en organisatorische groei neer moet zetten.

www.vengean.com

www.rakoo.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.