
VENGEAN ontwikkelt geïntegreerde website NIBC
In lijn met NIBC’s strategie en purpose enabling ambitions by financing assets, ontwikkelde VENGEAN de portfoliostrategie, positionering, brand story, logo en visuele identiteit.
Vernieuwde look
De vernieuwde look van de bank wordt inmiddels in diverse on- en offline kanalen toegepast middels signage, fotografie en design. Vanaf 1 juni is dit ook het geval voor de vernieuwde website, waarin NIBC Corporate en NIBC Direct voortaan gezamenlijk verder gaan als NIBC. Ook daar zal de bank voortaan vanuit één sterk merk communiceren en haar ondernemende karakter verder tot uiting brengen. VENGEAN is onder andere verantwoordelijk voor het design, en werkte samen met NIBC, Numble, Little Miss Robot en Leap Forward aan de ontwikkeling van de nieuwe website.
Credits:
Opdrachtgever: NIBC | Strategie & Concept / Design: VENGEAN | UI-, UX Design & Development: Numble, Little Miss Robot, Leap Forward
Lees ook:
VENGEAN ontwikkelt merkactivatie Bakkerij 't Stoepje
Deze commercials maken kans op Gouden Loeki
VENGEAN blikt terug: Result ADR positioneert conflict als kracht
Hans Anders breidt campagne met André van Duin uit
Chemie Andre van Duin en Janny sluit aan bij Hans Anders
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen