Twee keer zilver voor SIRE bij internationale Anthem Awards

De Kinderen in Armoede-campagne Laten we het dáár eens over hebben van SIRE is twee keer in de prijzen gevallen bij de allereerste Anthem Awards in New York. In de categorieën Human & Civil Rights én Humanitarian Action & Services wint de campagne zilver.

Deze Awards zijn opgezet door de organisatie van The Webby Awards en specifiek gericht op purpose & mission-driven werk van mensen, bedrijven en organisaties wereldwijd. De campagne is gemaakt door SIRE en Born05, an Ace agency.

Lucy van der Helm, Directeur SIRE: “Kinderarmoede is een grote misstand en daar heeft deze campagne het licht op gezet. Dat we niet alleen Nederland hebben weten te raken met deze prachtige campagne, maar ook de internationale jury van de Anthems, maakt ons ontzettend trots. Het is het prachtige resultaat én een bekroning voor alle mensen die ‘om niet’ hun ziel en zaligheid in deze campagne hebben gelegd.”

Dennis van Vugt, Managing Director Born05: “SIRE-campagnes maak je niet alleen, niet voor jezelf en je doet ze er niet even bij. Wij hebben het hele afgelopen jaar geleefd voor dit onderwerp, om de juiste snaar te raken. Daarmee hebben we prachtige, tastbare resultaten bereikt. En het is te gek om te zien dat het ook op zo’n internationaal podium wordt gewaardeerd.”

www.sire.nl
www.born05.com

www.thisisace.nl

www.anthemawards.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.