Twee keer zilver voor SIRE bij internationale Anthem Awards

De Kinderen in Armoede-campagne Laten we het dáár eens over hebben van SIRE is twee keer in de prijzen gevallen bij de allereerste Anthem Awards in New York. In de categorieën Human & Civil Rights én Humanitarian Action & Services wint de campagne zilver.

Deze Awards zijn opgezet door de organisatie van The Webby Awards en specifiek gericht op purpose & mission-driven werk van mensen, bedrijven en organisaties wereldwijd. De campagne is gemaakt door SIRE en Born05, an Ace agency.

Lucy van der Helm, Directeur SIRE: “Kinderarmoede is een grote misstand en daar heeft deze campagne het licht op gezet. Dat we niet alleen Nederland hebben weten te raken met deze prachtige campagne, maar ook de internationale jury van de Anthems, maakt ons ontzettend trots. Het is het prachtige resultaat én een bekroning voor alle mensen die ‘om niet’ hun ziel en zaligheid in deze campagne hebben gelegd.”

Dennis van Vugt, Managing Director Born05: “SIRE-campagnes maak je niet alleen, niet voor jezelf en je doet ze er niet even bij. Wij hebben het hele afgelopen jaar geleefd voor dit onderwerp, om de juiste snaar te raken. Daarmee hebben we prachtige, tastbare resultaten bereikt. En het is te gek om te zien dat het ook op zo’n internationaal podium wordt gewaardeerd.”

www.sire.nl
www.born05.com

www.thisisace.nl

www.anthemawards.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.