Tommy Jenkins CMO bij Vectra AI

Vectra AI, actief op het gebied van detectie van en respons op cyber threats voor hybride en multi-cloud ondernemingen, heeft Tommy Jenkins benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). Met meer dan 20 jaar ervaring in technologie heeft Jenkins een bewezen trackrecord in het ontwikkelen van succesvolle go-to-market-strategieën en het wereldwijd uitbouwen van klantrelaties.

Hitesh Sheth, president en CEO bij Vectra AI: "Met het groeiende aantal cyberaanvallen, verhogen de meeste organisaties snel hun investeringen in detectie van en respons op cyber threats om zichzelf te beschermen. Dit heeft geleid tot de snelle uitbreiding van onze wereldwijde activiteiten in de afgelopen maanden.”

Als CMO zal Jenkins toezicht houden op alle strategische marketinginitiatieven van Vectra. Het gaat om het vergroten van de bedrijfsgroei, stimuleren van wereldwijde merkherkenning door middel van creatieve storytelling en fungeren als katalysator voor innovatie, door de beste marketing technologieën te implementeren.

Tommy Jenkins: “Hoe, wanneer en waar de meeste aanvallers binnenkomen, is eigenlijk nog grotendeels onbekend. Vectra heeft een unieke positie als leider in het oplossen van dit probleem. Ik ben verheugd om me in deze groeifase bij het team te voegen en ik kijk ernaar uit om onze wereldwijde activiteiten uit te breiden en onze succesvolle marktpenetratie te bevorderen.”

www.vectra.ai


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.