Tommy Jenkins CMO bij Vectra AI

Vectra AI, actief op het gebied van detectie van en respons op cyber threats voor hybride en multi-cloud ondernemingen, heeft Tommy Jenkins benoemd tot Chief Marketing Officer (CMO). Met meer dan 20 jaar ervaring in technologie heeft Jenkins een bewezen trackrecord in het ontwikkelen van succesvolle go-to-market-strategieën en het wereldwijd uitbouwen van klantrelaties.

Hitesh Sheth, president en CEO bij Vectra AI: "Met het groeiende aantal cyberaanvallen, verhogen de meeste organisaties snel hun investeringen in detectie van en respons op cyber threats om zichzelf te beschermen. Dit heeft geleid tot de snelle uitbreiding van onze wereldwijde activiteiten in de afgelopen maanden.”

Als CMO zal Jenkins toezicht houden op alle strategische marketinginitiatieven van Vectra. Het gaat om het vergroten van de bedrijfsgroei, stimuleren van wereldwijde merkherkenning door middel van creatieve storytelling en fungeren als katalysator voor innovatie, door de beste marketing technologieën te implementeren.

Tommy Jenkins: “Hoe, wanneer en waar de meeste aanvallers binnenkomen, is eigenlijk nog grotendeels onbekend. Vectra heeft een unieke positie als leider in het oplossen van dit probleem. Ik ben verheugd om me in deze groeifase bij het team te voegen en ik kijk ernaar uit om onze wereldwijde activiteiten uit te breiden en onze succesvolle marktpenetratie te bevorderen.”

www.vectra.ai


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.