TNO kiest voor Stroom

Stroom, onderdeel van CANDID, is aan de slag gegaan voor TNO. Onafhankelijke onderzoeksorganisatie TNO heeft het mediabureau ingeschakeld als strategisch adviseur voor de Zie het voor je-campagne.

Onder leiding van Matthijs Kloezeman, media-adviseur bij Stroom, is de eerste content flight – een content partnership met Nu.nl - reeds afgelopen en zijn de eerste resultaten zeer goed. Het doel is om te laten zien waar TNO voor staat en om via branded content te laten zien welke waarde TNO levert aan de samenleving. Vanaf 13 juli start de eerste radio flight en in oktober volgt de tweede content flight van de corporate campagne.

Nathalie van der Put, manager marketing & branding en Bianca Kooter, projectmanager marketing & corporate communicatie bij TNO: ‘’Stroom verdiept zich echt in de organisatie en maakt een op maat voorstel, maar blijft flexibel en beweegt mee met de doelstellingen van ons als klant, ook als deze verschuiven. Dit is van zeer grote waarde gebleken in deze bijzondere periode van de afgelopen maanden waarbij er ook in het medialandschap veel verschuivingen en onzekerheden waren. De experts van Stroom geven strategisch advies, zorgen voor onderbouwing, blijven operationeel scherp en stellen continu de juiste kritische vragen. Dit stelt ons in staat om samen het beste resultaat uit een campagne te halen.”

www.tno.nl
www.stroom.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.