TNO kiest voor Stroom

Stroom, onderdeel van CANDID, is aan de slag gegaan voor TNO. Onafhankelijke onderzoeksorganisatie TNO heeft het mediabureau ingeschakeld als strategisch adviseur voor de Zie het voor je-campagne.

Onder leiding van Matthijs Kloezeman, media-adviseur bij Stroom, is de eerste content flight – een content partnership met Nu.nl - reeds afgelopen en zijn de eerste resultaten zeer goed. Het doel is om te laten zien waar TNO voor staat en om via branded content te laten zien welke waarde TNO levert aan de samenleving. Vanaf 13 juli start de eerste radio flight en in oktober volgt de tweede content flight van de corporate campagne.

Nathalie van der Put, manager marketing & branding en Bianca Kooter, projectmanager marketing & corporate communicatie bij TNO: ‘’Stroom verdiept zich echt in de organisatie en maakt een op maat voorstel, maar blijft flexibel en beweegt mee met de doelstellingen van ons als klant, ook als deze verschuiven. Dit is van zeer grote waarde gebleken in deze bijzondere periode van de afgelopen maanden waarbij er ook in het medialandschap veel verschuivingen en onzekerheden waren. De experts van Stroom geven strategisch advies, zorgen voor onderbouwing, blijven operationeel scherp en stellen continu de juiste kritische vragen. Dit stelt ons in staat om samen het beste resultaat uit een campagne te halen.”

www.tno.nl
www.stroom.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] iO zoekt een Junior Contentmanager

16-10-2025 | 09:10:00
iO is per direct op zoek naar Junior Contentmanager - Campus Amsterdam

[Vacatures] iO zoekt een Digital Marketeer

16-10-2025 | 08:54:00
iO is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Campus Den Bosch

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.