The Brave New Now maakt internationale campagne bunq

De Europese bank bunq lanceert een internationale commercial voor de bunq Green Card. Voor deze campagne werkte bunq samen met het Amsterdamse reclamebureau The Brave New Now. De metal card-campagne wordt uitgezonden op primetime nationale televisie in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Daarnaast zal er in Amsterdam en Berlijn een Green Card-tram gaan rijden.

You spend. Forests grow. Everyone's a winner. Met deze tagline vat bunq de voordelen van de Green Card samen, een metal card waarmee een boom wordt gepland voor elke 100 euro die je uitgeeft. De campagne laat zien hoe de pas, gemaakt van roestvrij staal en daardoor 50 procent langer meegaat, bijdraagt aan een groene wereld.

De cast van de campagne bestaat uit dieren die genieten van hun natuurlijke habitat. Op deze manier laat deze campagne het belang van bossen over de hele wereld zien, voor dieren, vogels en mensen. Het concept laat conventies links liggen door een gewichtig onderwerp als het milieu te belichten met een vrolijke noot, bedoeld om kijkers te inspireren om met de bunq Green Card voor een groene levensstijl te kiezen.

Hazel Livingstone, CEO en mede-oprichter van The Brave New Now: "We zijn enorm trots om voor de launch van de Green Card met bunq samen te werken. Ons bedrijf is ontstaan uit het idee dat je tegenwoordig slimmer en gedurfder zaken moet doen. We juichen dan ook toe hoe bunq innovatie gebruikt om consumenten op een betere, groenere manier te laten bankieren. We hopen dat deze opvallende, amusante en ongebruikelijke campagne kijkers inspireert met de eenvoud van het gebruik van een Green Card."

www.thebravenewnow.com
www.bunq.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.