The Brave New Now maakt internationale campagne bunq

De Europese bank bunq lanceert een internationale commercial voor de bunq Green Card. Voor deze campagne werkte bunq samen met het Amsterdamse reclamebureau The Brave New Now. De metal card-campagne wordt uitgezonden op primetime nationale televisie in Nederland, Duitsland en Frankrijk. Daarnaast zal er in Amsterdam en Berlijn een Green Card-tram gaan rijden.

You spend. Forests grow. Everyone's a winner. Met deze tagline vat bunq de voordelen van de Green Card samen, een metal card waarmee een boom wordt gepland voor elke 100 euro die je uitgeeft. De campagne laat zien hoe de pas, gemaakt van roestvrij staal en daardoor 50 procent langer meegaat, bijdraagt aan een groene wereld.

De cast van de campagne bestaat uit dieren die genieten van hun natuurlijke habitat. Op deze manier laat deze campagne het belang van bossen over de hele wereld zien, voor dieren, vogels en mensen. Het concept laat conventies links liggen door een gewichtig onderwerp als het milieu te belichten met een vrolijke noot, bedoeld om kijkers te inspireren om met de bunq Green Card voor een groene levensstijl te kiezen.

Hazel Livingstone, CEO en mede-oprichter van The Brave New Now: "We zijn enorm trots om voor de launch van de Green Card met bunq samen te werken. Ons bedrijf is ontstaan uit het idee dat je tegenwoordig slimmer en gedurfder zaken moet doen. We juichen dan ook toe hoe bunq innovatie gebruikt om consumenten op een betere, groenere manier te laten bankieren. We hopen dat deze opvallende, amusante en ongebruikelijke campagne kijkers inspireert met de eenvoud van het gebruik van een Green Card."

www.thebravenewnow.com
www.bunq.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.