Team5pm neemt Tubelift over

Team5pm heeft het videoconsultancy servicebureau Tubelift uit Utrecht overgenomen. Daarmee voegt de agency een schat aan kennis over YouTube-videostrategie en -innovatie toe aan zijn dienstverlening. Het label Tubelift verdwijnt en oprichter Daniël Buchner start als Lead Innovatie bij Team5pm.

Jelmer Wind, co-founder Team5pm: “We zijn ontzettend blij dat na een jarenlange fijne samenwerking, Tubelift nu onderdeel is van Team5pm. Daniël Buchner heeft de afgelopen tien jaar een ongekende YouTube-expertise opgebouwd en ons veel geholpen met onder meer trainingen. Hij was daarvoor nauw betrokken bij de oprichting van het YouTube-kanaal van Spinnin’ Records en later als Head of Data & Insights verantwoordelijk voor distributie en data driven contentstrategie bij RTL MCN (onderdeel van RTL Nederland). De overname van Tubelift is een mooie stap voor Team5pm en hiermee bouwen we door aan onze innovatietak.”

Daniël Buchner, oprichter Tubelift: “Sinds 2019 helpt Tubelift merken met het bereiken van de digital first generatie door middel van social video, voor onder meer JBL, het ministerie van Buitenlandse Zaken, HEMA en Rijksmuseum. Ik krijg ontzettend veel energie van innoveren, en het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. De huidige klantvraag en waardeketen sluiten bij Team5pm al zeer goed op elkaar aan. Het wordt mijn uitdaging om nog beter passende oplossingen voor bestaande en nieuwe klantvraagstukken te vinden. Innoveren door te optimaliseren. Dit is iets waar bij Tubelift nauwelijks tijd voor was. Bij Team5pm krijg ik de tools om mijn ambities op dit gebied te realiseren. Maar ook de ruimte om samen met het team de huidige klanten van Tubelift nog beter te servicen. Voor mij dus een logische en vooral te gekke stap om met Team5pm in zee te gaan.”

www.team5pm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.