Team5pm neemt Tubelift over

Team5pm heeft het videoconsultancy servicebureau Tubelift uit Utrecht overgenomen. Daarmee voegt de agency een schat aan kennis over YouTube-videostrategie en -innovatie toe aan zijn dienstverlening. Het label Tubelift verdwijnt en oprichter Daniël Buchner start als Lead Innovatie bij Team5pm.

Jelmer Wind, co-founder Team5pm: “We zijn ontzettend blij dat na een jarenlange fijne samenwerking, Tubelift nu onderdeel is van Team5pm. Daniël Buchner heeft de afgelopen tien jaar een ongekende YouTube-expertise opgebouwd en ons veel geholpen met onder meer trainingen. Hij was daarvoor nauw betrokken bij de oprichting van het YouTube-kanaal van Spinnin’ Records en later als Head of Data & Insights verantwoordelijk voor distributie en data driven contentstrategie bij RTL MCN (onderdeel van RTL Nederland). De overname van Tubelift is een mooie stap voor Team5pm en hiermee bouwen we door aan onze innovatietak.”

Daniël Buchner, oprichter Tubelift: “Sinds 2019 helpt Tubelift merken met het bereiken van de digital first generatie door middel van social video, voor onder meer JBL, het ministerie van Buitenlandse Zaken, HEMA en Rijksmuseum. Ik krijg ontzettend veel energie van innoveren, en het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten. De huidige klantvraag en waardeketen sluiten bij Team5pm al zeer goed op elkaar aan. Het wordt mijn uitdaging om nog beter passende oplossingen voor bestaande en nieuwe klantvraagstukken te vinden. Innoveren door te optimaliseren. Dit is iets waar bij Tubelift nauwelijks tijd voor was. Bij Team5pm krijg ik de tools om mijn ambities op dit gebied te realiseren. Maar ook de ruimte om samen met het team de huidige klanten van Tubelift nog beter te servicen. Voor mij dus een logische en vooral te gekke stap om met Team5pm in zee te gaan.”

www.team5pm.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.