
TBWA\NEBOKO breidt team creatieven uit
Met het aantrekken van negen creatieve mensen, breidt TBWA\NEBOKO uit. Deze komen uit diverse landen, wat ook een stap in de richting van diversiteit betekent.
Darre van Dijk, CCO van TBWA/NEBOKO: "Deze jonge creatieve geesten zijn degenen die ideeën manifesteren en ze tot leven brengen. Hun verschillende achtergronden, ervaringen en talenten zijn enkele van hun sterkste troeven en we zijn er trots op dat we dit soort talent van over de hele wereld kunnen aantrekken."
De startende creatieven zijn:
- Doug Fridlund, senior copywriter die een van de creatieven achter de Audi Clowns Campagne was.
- Hannah Sterke, junior creative en tweede plaats bij Treshold Award.
- Nina Mispelblom Beyer, junior creative van wie de afstudeerfilm werd geselecteerd voor het Nederlands Film Festival.
- Lucas Arantes en Vinny Couto, senior creatives die met de Accessibility Mat veel prijzen wonnen.
- Rachel Yulo, senior copywriter en betrokken bij The Dissolving Bottle.
- Camilla Shoji en Hana Ovcina vormen een creative duo, zij werken aan campagnes voor adidas.
- Inna Vartazarian, senior art director en campagnemaker voor Budweiser, Bud Light, Honda bij Cossette en Anomaly Toronto.
Foto: Suzanne Blanchard
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
O2H Creative Solutions versiert Amsterdam voor jubileumjaar
De stad Amsterdam viert haar 750-jarig bestaan, en dat is ook buiten niet te missen.
TBWA\NEBOKO laat emoties spreken in fraudecampagne NVB
De campagne moedigt Nederlanders aan om te vertrouwen op hun emoties bij een poging tot fraude.
Dit artikel is gepubliceerd door: