
TBWA\NEBOKO breidt team creatieven uit
Met het aantrekken van negen creatieve mensen, breidt TBWA\NEBOKO uit. Deze komen uit diverse landen, wat ook een stap in de richting van diversiteit betekent.
Darre van Dijk, CCO van TBWA/NEBOKO: "Deze jonge creatieve geesten zijn degenen die ideeën manifesteren en ze tot leven brengen. Hun verschillende achtergronden, ervaringen en talenten zijn enkele van hun sterkste troeven en we zijn er trots op dat we dit soort talent van over de hele wereld kunnen aantrekken."
De startende creatieven zijn:
- Doug Fridlund, senior copywriter die een van de creatieven achter de Audi Clowns Campagne was.
- Hannah Sterke, junior creative en tweede plaats bij Treshold Award.
- Nina Mispelblom Beyer, junior creative van wie de afstudeerfilm werd geselecteerd voor het Nederlands Film Festival.
- Lucas Arantes en Vinny Couto, senior creatives die met de Accessibility Mat veel prijzen wonnen.
- Rachel Yulo, senior copywriter en betrokken bij The Dissolving Bottle.
- Camilla Shoji en Hana Ovcina vormen een creative duo, zij werken aan campagnes voor adidas.
- Inna Vartazarian, senior art director en campagnemaker voor Budweiser, Bud Light, Honda bij Cossette en Anomaly Toronto.
Foto: Suzanne Blanchard
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.
Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.
INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.
BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
Dit artikel is gepubliceerd door: