
TBWA\NEBOKO breidt team creatieven uit
Met het aantrekken van negen creatieve mensen, breidt TBWA\NEBOKO uit. Deze komen uit diverse landen, wat ook een stap in de richting van diversiteit betekent.
Darre van Dijk, CCO van TBWA/NEBOKO: "Deze jonge creatieve geesten zijn degenen die ideeën manifesteren en ze tot leven brengen. Hun verschillende achtergronden, ervaringen en talenten zijn enkele van hun sterkste troeven en we zijn er trots op dat we dit soort talent van over de hele wereld kunnen aantrekken."
De startende creatieven zijn:
- Doug Fridlund, senior copywriter die een van de creatieven achter de Audi Clowns Campagne was.
- Hannah Sterke, junior creative en tweede plaats bij Treshold Award.
- Nina Mispelblom Beyer, junior creative van wie de afstudeerfilm werd geselecteerd voor het Nederlands Film Festival.
- Lucas Arantes en Vinny Couto, senior creatives die met de Accessibility Mat veel prijzen wonnen.
- Rachel Yulo, senior copywriter en betrokken bij The Dissolving Bottle.
- Camilla Shoji en Hana Ovcina vormen een creative duo, zij werken aan campagnes voor adidas.
- Inna Vartazarian, senior art director en campagnemaker voor Budweiser, Bud Light, Honda bij Cossette en Anomaly Toronto.
Foto: Suzanne Blanchard
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time \ Amsterdam
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
Dit artikel is gepubliceerd door: