TBWA Nederland benoemt Marc van Eck tot Chief Growth Officer

Marc van Eck, oprichter en partner van New Growth Strategies, is per 1 februari benoemd tot Chief Growth Officer van TBWA Nederland. In deze rol zal hij zich primair bezighouden met het helpen van klanten van TBWA Nederland om hun commerciële doelen te (her)definiëren en realiseren.

Marc van Eck blijft bovendien betrokken bij New Growth Strategies, het strategisch en marketingadviesbureau dat klanten helpt bij het veroveren en implementeren van een unieke en authentieke positie in de markt met het merk als kompas.

Rik Ledder, CEO van TBWA Nederland: “We werken nu een aantal jaar samen met Marc en zijn daar enorm enthousiast over. We spelen al langer met de gedachte hoe we Marcs toegevoegde waarde nog beter kunnen aanwenden voor onze hele organisatie. Met een rol van Marc in heel TBWA Nederland denken we dat te kunnen realiseren. Daarnaast is de dagelijkse leiding van New Growth Strategies in goede handen van medeoprichter en Managing Partner Joost van Gelder. Randy van Essen, voormalig CMO van O’Neill en VP Brand & Communications van T-Mobile zal de branding tak van New Growth Strategies gaan leiden. Inmiddels een jaar aan boord is dit met Randy in goede handen.”

TBWA Nederland is een groep van marketing-, communicatie- en creatieve bureaus waaronder TBWA\NEBOKO, TBWA\X, VIDIBOKO, ARA Rotterdam, ARA Eindhoven, JUMP! Retail en New Growth Strategies.

www.tbwa.nl

 

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.