Tag Resultaten
Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.
Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader
Bastiaan Weers: Buffetts lessen zijn van onschatbare waarde
In zijn column trekt Bastiaan Weers een opvallende parallel met de lessen van belegger Warren Buffett. Wat kan ons vak leren van zijn langetermijndenken, zijn visie op kwaliteit en zijn vermogen om waarde te herkennen waar anderen vooral kosten zien?
[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover
N=5 verbeeldt Auping Designed for Life
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen
Kraampje van Koophandel
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.
Holland & Barrett: Denk aan je brein
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie
Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
Breincampagne Holland & Barrett
Holland & Barrett heeft de ambitie om te groeien in Nederland. Om dit te realiseren, moet de merkoverweging significant worden verhoogd.
Podcast Consumentenbond: Knagende Vragen
In de eerlijkste podcast van Nederland ‘Knagende Vragen’ duikt journalist Milou Brand in herkenbare vragen van luisteraars
[Forum] Wat is goede content?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer stellen we juryleden van de Influencer & Content Marketing Awards 2025 de vraag
Loïs Weeber: Het begint bij het begrijpen van de cultuur en de mensen die het merk aanspreekt
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Loïs Weeber
N=5 en DELTA lanceren campagne rond wifi 7 en gaming
DELTA en bureau N=5 hebben een nieuw hoofdstuk toegevoegd aan de merkcampagne Aan alles gedacht.
Anne Stokvis: Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid
[Column] Creative Director N=5 over de ophef rondom de Walibi Halloween campagne
Anne Stokvis: Creatieve leegte is de snelste brandstof voor ophef
sja, de creatieve lat lag niet hoog, kunnen we stellen. Je hebt een van de meest opvallende actrices van dit moment tot je beschikking. Gen-Z hangt aan je lippen… en je brengt een klassieke blonde bombshell, billen, borsten en een woordgrap. Klaar
N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.
N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur
Bekende GIF-personages worden losgemaakt uit hun eindeloze loops, waarmee Breaker voor het eerst in 24 jaar afstapt van de bekende knijpverpakking.
N=5 ontwikkelt Stats for Equality-campagne voor PwC
Met realtime data en statistieken wil het bedrijf, samen met reclamebureau N=5, hardnekkige vooroordelen in het vrouwenvoetbal doorbreken.
Sink or Swim: Puck de Mol van Otterloo en Tristan Albers
Veel bureaus kiezen ervoor om starters meteen volop aan het werk te zetten, in de hoop dat ze blijven drijven.
N=5 ontwikkelt tweede campagne KVK rondom Handelsregister
Onder de titel Anders overkomen laat de campagne zien welke gevolgen onjuiste bedrijfsgegevens kunnen hebben.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
REVITALIZE ontwikkelt campagne voor ParkinsonNederland
ParkinsonNederland start dit najaar een campagne die de groeiende impact van parkinson onder de aandacht brengt.
ING lanceert Rond af & Beleg en start met AppDate
In plaats van een traditionele productlancering worden functies gepresenteerd via herkenbare gezichten en persoonlijke verhalen
Mediahuis Nederland en ANWB lanceren campagne met radiospel voor Wegenwacht
Mediahuis Nederland en de Wegenwacht van de ANWB zijn een samenwerking gestart ten behoeve van de campagne Je hebt pas echt pech als je geen Wegenwacht hebt
Bob Koigi: De opmars van de B2B-influencer
In een gefragmenteerde digitale wereld nemen de pogingen om de aandacht van invloedrijke trendsetters te trekken snel toe.
[Vacatures] Serviceplan Amsterdam zoekt een Customer Journey Director bij Plan.Net
Serviceplan Amsterdam is per direct op zoek naar een Customer Journey Director bij Plan.Net - Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis