Tag Resultaten

Vlimse werkt concept: Trek? Bakker Bart. verder uit

10-06-2025 | 10:38:00
Bakker Bart heeft een online-videocampagne gelanceerd waarin het inspeelt op momenten waarop mensen onverwacht trek krijgen.

Volwassenen die speelgoed en spelen herontdekken

11-02-2025 | 11:06:00
Vlimse heeft onlangs een campagne ontwikkeld voor Intertoys rondom Valentijnsdag. We spreken hierover met Jeroen de Wit en Celvin Bie

Considerationlist SAN New Kids on the Block 2024 bekend

06-02-2025 | 11:27:00
SAN heeft de Considerationlist van het SAN New Kids on the Block Accent 2024 samengesteld. 28 Kandidaten/bureaus voldoen aan de criteria.

Vlimse maakt Valentijnscampagne voor Intertoys

30-01-2025 | 08:40:00
Intertoys lanceert de matchmakers: de perfecte spellen en speelgoedartikelen voor een eerste date, een campagne gemaakt door Vlimse.

Grote Sinterklaas-campagnes Overzicht: het beste van 2024

25-11-2024 | 11:41:00
Marketing Report verzamelt de beste Sinterklaas-campagnes van 2024

Lidl lanceert Sinterklaas-campagne met hulp van Alfred en Dylan Haegens

12-11-2024 | 11:46:00
De campagne zet in op betaalbare speelgoedmerken zoals Lego, Paw Patrol, Barbie en Marvel.

Vlimse ontwikkelt merkcampagne voor Intertoys: Go Play

11-06-2024 | 13:22:00
De merkgerichte campagne zal zichtbaar zijn op TV, radio, bioscoop, online video, social, print en outdoor.

[The List] Vlimse

12-03-2024 | 11:56:00
Vlimse – Video partner voor merken en bureaus. Met marketeers, creatives, social-media natives en film nerds, ontwikkelen we video campagnes voor het kleinste én grootste scherm

Videobureau Vlimse ontwikkelt social campagne Intertoys

07-02-2024 | 11:29:00
Intertoys introduceert de Valentijnsdag Love Challenge: De enige roos die nooit verwelkt

DUNKD en Vlimse ontwikkelen najaarscampagne Intertoys

23-10-2023 | 16:50:00
De campagne wordt ondersteund middels een commercial en de eerste digital out-of-home campagne van Intertoys

Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.