Tag Resultaten

[Column] Paola Cassone: Ongevraagd advies aan John de Mol

08-02-2023 | 08:58:00
Maar wie ben ik eigenlijk om advies te geven – en dan nog ook ongevraagd – aan de meest succesvolle tv-producent van Nederland en wellicht Europa?

[Column] Paola Cassone: Hoe uniek is Gen Z eigenlijk?

24-01-2023 | 15:00:34
Toevallig valt mijn zoon midden in Gen Z en heb ik, sinds ik vaker thuis werk, een unieke gelegenheid tot een consumer safari: een duur type onderzoek

[Column] Paola Cassone: Tunnelvisie

23-11-2022 | 17:12:28
Het waren interessante weken in communicatieland

[Column] Paola Cassone: Leven zonder lineaire televisie

29-09-2022 | 10:20:23
Voor wie het dit jaar al moeilijk had om de communicatiedoelstellingen te halen met een campagne op lineaire televisie, is het nu dus tijd om je af te vragen: kan ik mijn communicatiedoelstellingen halen zonder lineaire televisie?

[Column] Paola Cassone: Inflatie voor marketeers - zo ga je ermee om

29-08-2022 | 11:43:00
Het kan niemand ontgaan zijn dat het woord van het jaar inflatie is. Prijzen stijgen en inflatierecords worden voortdurend verbroken

[Column] Paola Cassone: Dystopie

30-03-2020 | 16:46:00
Het waren de bijzonderste twee weken van mijn leven en ik geloof van het leven van iedere Nederlander onder de 75 jaar. De 75-plussers hebben al een oorlog meegemaakt dus dit voelde voor hen meer als een dé­jà vu

[Column] Paola Cassone: Pieken en dalen

02-03-2020 | 11:19:05
Ondanks alle voorbereiding wordt een campagne na livegang binnen een week door consumenten afgeslacht. De negatieve publiciteit is dusdanig hoog dat uw pr-bureau overuren draait om de schade te beperken. Hoe kan dat?

[Column] Paola Cassone: Het juiste spoor

31-01-2020 | 11:29:54
Er is keuze zat in de markt, dus de kans dat consumenten de voorkeur geven aan merken met een goed imago op duurzaamheid en bedrijfsethiek wordt steeds groter. Exponentieel groter. Is dit nieuws? Nee hoor. Ik persoonlijk hamer al sinds drie jaar op dit thema. De meest verlichte marketinggoeroes al veel langer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn ontwikkelt merkidentiteit voor Wehkamp

30-09-2025 | 11:42:44
Wehkamp heeft een nieuwe merkidentiteit geïntroduceerd: Altijd Wehkamp, sinds 1952.

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

[Vacatures] Follo zoekt een Digital Media Consultant

30-09-2025 | 08:54:00
Follo is per direct op zoek naar Digital Media Consultant - 32-40 uur | Hybride

Hart Voor De Zaak organiseert Sta op voor Stamcellen Gala

29-09-2025 | 12:37:42
De opbrengst bedroeg 130 duizend euro, een verdubbeling ten opzichte van het eerste gala.

EW en Here lanceren Stem Wijzer voor verkiezingen

29-09-2025 | 09:14:01
EW is gestart met de campagne Stem Wijzer, die draait om het belang van betrouwbare informatie in aanloop naar de verkiezingen.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.