Tag Resultaten
Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
DCVF en Schiphol Media inspireren met Travel Retail Event
De tweede editie van het Travel Retail Event vond plaats in Move Amsterdam. DCVF en Schiphol Media brachten professionals uit marketing, retail en luchtvaart samen
[Forum] Wat is de toekomst van Retail Media?
In de rubriek [Forum] stellen wij bepalende spelers in de markt een actuele vraag. Deze keer is de vraag: Wat is de toekomst van Retail Media?
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen
Maurice Ridder: 75 procent van onze doelgroep behoort tot Gen Z
[Forum] Maurice Ridder: Basic-Fit combineert DOOH-schermen in de clubs, in-app advertising, vending, branded items en sampling. 75 procent van onze doelgroep behoort tot Gen
Lancering Intergamma Retail Media Groep
Intergamma start met de business-unit Retail Media Groep. Intergamma is de organisatie achter de bouwmarktketens Gamma en Karwei
WPP Media stelt marktverwachtingen naar beneden bij
WPP Media heeft de verwachtingen van de mediabestedingen in Nederland naar beneden bijgesteld
YouTube komt met maatregelen gericht op minderjarigen
YouTube – dat net als Google onderdeel is van big techbedrijf Alphabet – kondigt vier nieuwe functies aan in Europa om minderjarigen volgens eigen te zeggen te beschermen
Fightclub en Exploding Kittens introduceren Het Explosief Kwartiertje
Kaartspel Exploding Kittens strijdt tegen de aanname onder jongeren dat kaartspellen saai zijn. In samenwerking met Fightclub introduceert Exploding Kittens Het Explosief Kwartiertje voor instant fun, waarmee het spel zich voorgoed distantieert van dit stigma.
Adrian Sanger (DVJ Insights): De Onstuitbare Groei van In-Store Media in Retail
Binnen de brede definitie van wat we Retail Media noemen, is het benutten van de mogelijkheden in de fysieke winkel het afgelopen jaar aanzienlijk toegenomen.
Dentsu lanceert RetailMedia Solutions
Dentsu Benelux heeft RetailMedia Solutions gelanceerd. Dit is een programma gericht op retail waarbij deze specialistische kennis geïntegreerd wordt aangeboden rondom de mediastrategie, de planning en inkoop bij alle teams binnen Dentsu
Jumbo start initiatief: Samen een betere buurt
Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage
Albert Top lanceert retail bureaunetwerk New Retail Group
Een netwerk samengesteld uit specialisten op het gebied van strategie, creativiteit, technologie en online innovatie
Albert Heijn: kerst gaat niet alleen om wat je op tafel zet, maar vooral om met wie je aan tafel zit
Uit onderzoek is gebleken dat 66 procent van de Nederlandse consumenten Albert Heijn als hun favoriete supermarkt tijdens de kerst beschouwt
Albert Heijn laat in Haarlem de toekomst van het supermarktbedrijf zien
Albert Heijn laat in Haarlem de toekomst van het supermarktbedrijf zien
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD. We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte
Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.
Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis