Tag Resultaten
[DutchMedia Podcast]: over overname RTL Nederland & EMF Act
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Eelco de Winter: Het draait om de mens, dat zit in ons DNA
Kaaps Film is een in Rotterdam gevestigde video-productiemaatschappij. We spreken Eelco de Winter, regisseur en creatief directeur van Kaaps Film over hoe zijn bedrijf de mens centraal stelt
NDP: verruiming Ster ten koste private nieuwsmedia
De verruiming van mogelijkheden om te adverteren bij de NPO via de Ster leidt tot 17 tot 27 miljoen aan online reclameomzetderving bij private nieuwsmediabedrijven
Stephanie Broertjes: Efficiëntie door alles in-house
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Stephanie Broertjes over de unieke werkwijze van het creatieve productiehuis, de kracht van hechte samenwerking
Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.
ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.
Bestuur Stichting Reclame Code breidt samenstelling uit
Het bestuur van de Stichting Reclame Code (SRC) is per 1 juli uitgebreid met twee leden: Louise Meijer en Karina Raaijmakers.
SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit
[Column] David de Jong: DPG Media heeft slim spel gespeeld
DPG Media heeft het spel slim gespeeld en de benodigde toestemming van mededingingsautoriteit ACM binnen om RTL Nederland over te nemen. ACM spreekt van strenge voorwaarden en betrokkenen hebben het erover dat dit soort voorwaarden uitzonderlijk zijn
ACM: DPG Media krijgt vergunning voor overname RTL Nederland
De Autoriteit Consument & Markt heeft DPG Media toestemming gegeven om RTL Nederland over te mogen overnemen van het beursgenoteerde RTL Group (van Bertelsmann)
The Family ontwikkelt campagne Ik leerde je NIX
De campagne, met de titel Ik leerde je NIX, richt zich op ouders en benadrukt hun rol in het voorkomen dat jongeren voor hun achttiende alcohol drinken.
Reinier Steures: Creativiteit vraagt om structuur
Reinier Steures zit ontspannen in de bioscoop van Bruut wanneer hij met Peter Wybenga in gesprek gaat over recente ontwikkelingen bij het bureau.
Pim de Bilde: Virtual production voorkomt verrassingen
Pim de Bilde, Creative Producer, legt aan Peter Wybenga uit hoe zijn team met geavanceerde technieken risico’s tijdens opnames voorkomt
Paul Boots: Spelen is creëren bij IRON Films
Hij vertelt aan Peter Wybenga hoe de filmwereld dankzij technologische ontwikkelingen sneller en creatiever is geworden
Gookie Sassen: Minder voorspelbaar, meer impact
Commerciële klanten komen van dinsdag tot en met vrijdag aan bod, mits hun merk of project bijdraagt aan positieve vooruitgang.
Patritia Pahladsingh over de kracht van brand behavior
Op dag 3 van het Cannes Lions Festival sprak Bas Vlugt met Patritia Pahladsingh, CEO van Accenture Song Nederland.
[DutchMedia Podcast] Patricia Sonius te gast over NMO
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
Liselotte Vink: The Family groeit in kracht en diversiteit
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI
Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI
Quinten van Hoogdalem: Summer Course vol nieuwe inzichten
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Quinten van Hoogdalem over zijn ervaringen tijdens het festival
Neslihan Akkurt over RA*W en talentontwikkeling
Tijdens het Cannes Lions Festival sprak Daan Dekkers met RA*W-bestuurslid Neslihan Akkurt
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis