Tag Resultaten
Marc van Hamelen: Creativiteit slaat aan bij OOH
Op het dek van het Ocean-schip tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Marc van Hamelen, Director Business Development bij Ocean Outdoor
Xavier Tilman: Crossmediaal plannen mét OOH is gamechanger
Tijdens SAIL in Amsterdam spreekt David de Jong met Xavier Tilman, CEO van Ocean Outdoor Netherlands.
Kees Wilbrink: Interactiviteit is sleutel tot effectieve OOH
Op het dek van een indrukwekkend schip tijdens SAIL spreekt David de Jong met Kees Wilbrink, Chief Commercial Officer bij Ocean Outdoor Netherlands.
Malibu lanceert Clock Off-campagne in Nederland
Tijdens de introductieweken in Tilburg en Breda verrast Malibu studenten met tropische pop-up events waarin telefoons worden ingeruild voor ontmoetingen.
Douwe Egberts scoort op Lowlands met: Douwe de Dealer
Op Lowlands 2025 dook onverwacht een geheimzinnige naam op: Douwe. Festivalgangers ontvingen zijn contactgegevens via stickers, WhatsAppgroepen en Airdrops
Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.
Playground brengt bol Festivalwinkel terug naar Lowlands
Het bureau vertaalt het online merk naar een fysieke winkel op de festivalcamping, met als doel gemak en service te bieden aan bezoekers.
Eindhoven verwelkomt Dutch Design Week
Het internationale festival staat dit jaar in het teken van Past. Present. Possible en brengt duizenden ontwerpers bij elkaar
Dutch PR Awards 2025 - Nee tegen Vapen
Aan HAGENS PR de vraag om een PR-aanpak te creëren die bijdraagt aan de ambitie van de Rijksoverheid om een rook- en nicotinevrije generatie te bereiken
Dutch PR Awards 2025 - Dezelfde pin, niet zo slim
ABN AMRO heeft HAGENS PR gevraagd om een PR-strategie te ontwikkelen die mensen motiveert de code voor hun bankapp (regelmatig) te veranderen
Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals
Claude’s videoclip vijf keer erkend door Berlin Commercial
De productie van 10/10 en regisseur Ivan Boljat is drie keer genomineerd en twee keer officieel geselecteerd.
Dutch PR Awards 2025 - STAAT-E-LEKKER
Vraag: hoe zorgen we ervoor dat Nederlanders hun e-bike beter beschermen?
Genomineerden tweede kwartaal Ster Gouden Loeki 2025 bekend
Onder de bureaus die meedingen bevinden zich TBWA\NEBOKO, Alfred International, Dentsu Creative Amsterdam en NOISE Amsterdam.
Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media
Playground lanceert podcast over merkactivaties op festivals
Creative agency Playground lanceert de podcast Common Ground, waarin de kracht van merkactivaties op festivals centraal staat.
Dutch PR Awards 2025 - Sophie Nicholson about The Romans
The Romans is participating in the Dutch PR Awards 2025 and submitted itself for PR Agency of the Year 2025
Dutch PR Awards 2025 - TomTom Traffic Index 2024
TEAM LEWIS dook in de TomTom Traffic Index 2024 om het groeiende mobiliteitsprobleem in Nederland aan te kaarten.
Dutch PR Awards 2025 - Bollebozen en Cinekid op pad met opblaasbioscoop
Breng Bollebozen Boekenbende naar de kinderen om daarmee leesplezier te bevorderen.
Dutch PR Awards 2025 - Luchtige menstruatiegesprekken
Luchtige menstruatiegesprekken met vaders, om menstruatietaboe te doorbreken
Dutch PR Awards 2025 - Leonne van de Ven over De Wolven
De Wolven doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis