Tag Resultaten
Bob Koigi: OOH-markt groeit, maar kent flinke uitdagingen
De Out-of-Home (OOH) advertentiemarkt, ooit synoniem met statische billboards en straatmeubilair, ondergaat momenteel een ingrijpende transformatie.
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Met de zomervakantie in aantocht lanceert bol een campagne die inspeelt op herkenbare vakantiestres. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met DEPT
[Vacancy] Kinesso has a position for Addressable Consultant
Kinesso is directly looking for Addressable Consultant
Centercom lanceert propositie voor (D)OOH-campagnes
Met deze uitbreiding biedt het bedrijf adverteerders nu zowel traditionele als digitale oplossingen binnen één aanpak.
SuperRebel: Echte Mannekes lopen met hun zak te koop
SuperRebel laat deze week overal in Nederland Echte Mannekes opduiken – en die doen waar ze goed in zijn: met hun zak te koop lopen.
Happiness Amsterdam ontwikkelt autovoorlichtingscampagne Marktplaats
Marktplaats is gestart met een campagne die bestuurders aanspreekt die het uitstellen van een andere auto herkennen.
Nijmegen en Delft willen ook reclamebeperking buitenreclame
In navolging van Den Haag, Utrecht en Haarlem hebben ook de gemeenteraden van Nijmegen en Delft het verzoek gedaan om reclameverboden in de openbare ruimte in te stellen voor fosiele reclames
Aanstekelijk ontwikkelt Honig-campagne rond eettafel
De campagne is gericht op gezinnen en laat zien hoe het er in veel huishoudens écht aan toe gaat rond etenstijd.
Ocean Outdoor organiseert Mud Masters-borrel
De deelnemers leggen tijdens de Mud Masters Haarlemmermeer een uitdagend parcours af.
NOA, O2H en JCDecaux ontwikkelen doneerbushokje War Child
Campagne op Rembrandtplein maakt directe donatie mogelijk
Bauer Media Outdoor breidt NextGen-netwerk uit
Bauer Media Outdoor heeft het NextGen netwerk uitgebreid naar meer dan 300 onderwijsinstellingen in Nederland.
Raymond van Kasterop: Digitalisering stuwt Bauer Media Outdoor Nederland naar groei
De Bauer Media Group is van oorsprong een printuitgeverij met 200 magazinemerken en 150 radiomerken in negen landen
Recap: CS Digital Media over prijsmodellen in public video
Het event vond plaats bij Bernie’s op Circuit Zandvoort en bracht vakgenoten samen rond thema’s als CTV, YouTube en Digital Out of Home (DOOH).
Floryn lanceert merkcampagne met ondernemersfilm
Zakelijk kredietverstrekker Floryn is gestart met een merkcampagne, waarin de slogan Go For It. centraal staat.
Peter van Wijnaerde: oh OOH, we zien u graag
Want OOH doet werk. Het maakt een stad levendiger. Het zorgt voor bushokjes die jou droog houden
Ocean Outdoor gaat led-gevel Ziggo Dome exploiteren
Ocean Outdoor voegt met de Ziggo Dome een locatie toe aan zijn internationale portfolio van digitale schermen op prominente plekken
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk
Kruidvat en Global lanceren landelijk DOOH-netwerk. OptimO bereikt wekelijks vijf miljoen winkelbezoekers
Campagne Oreo in beeld op stationsschermen CS Digital Media
Campagne Oreo in beeld op stationsschermen CS Digital Media. SuperHeroes ontwikkelt opvallende uiting op Triple schermen
Schiphol introduceert programmatic digitale buitenreclame
Schiphol heeft, in samenwerking met LDSK, programmatic advertising beschikbaar gemaakt op het digitale netwerk van mediaschermen op de luchthaven.
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Met de campagne roept het museum op om in een tijd van polarisatie met een open blik naar de wereld te blijven kijken. De uitingen zijn te zien via outdoor, digital out of home en wildplakken.
Gemeenteraad Utrecht wil fossiele reclame per 2026 verbieden
De gemeenteraad van Utrecht wil per 1 januari 2026 alle publieke reclame in de openbare ruimte voor fossiele reclames verbieden. Daartoe heeft de gemeenteraad op 8 mei 2025 een motie op initiatief van de Partij voor de Dieren aangenomen
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis