Tag Resultaten
[Merken100] Marjolein Vendrig (Bever): De kracht van ons merk zijn onze buitenexperts
Bever is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
[Vacatures] Cogonez zoekt een Creative Talent
Cogonez is per direct op zoek naar Creative Talent
[Vacatures] AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) zoekt een Full Stack Developer (Laravel & Next.js)
AudienceFirst (part of ZUID Agency Group) is per direct op zoek naar Full Stack Developer (Laravel & Next.js) - Full-time / Part-time · Tilburg
[Merken100] Peter Haug: BMW maakt rijden geweldig is natuurlijk niet zomaar onze filosofie
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker.
[Merken100] Joost van den Berg: Dr. Oetker het zevende merk in het supermarktkanaal
Dr. Oetker is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Joost van den Berg, Head of Marketing bij Dr. Oetker
Abovo Media publiceert Retail Media landschap in Nederland
Het Retail Media landschap kent verschillende ecosystemen en partijen, waar dit overzicht inzicht moet geven in de verschillende categorieën en deelnemers
ID&T Group en Unilever kondigen samenwerking aan met onder andere Lipton Ice Tea
De komende drie jaar gaan Unilever en ID&T Group samenwerken op meer dan 30 evenementen binnen het portfolio van ID&T
180 Amsterdam ontwikkelt The One Under The Sun-campagne voor CeraVe
De campagne speelt in op de huidige tijdsgeest en de diverse relatiestadia (scharrel, kwarrel, prela, enz.) binnen de doelgroep van Gen Z en Millennials
[Merken100] Caroline van Turennout: Zeeman staat voor zuinig - op mensen, materialen en de maatschappij
Zeeman is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland.
Red Onion ontwikkelt tv-commercial Westland slaatjes
Voor het eerst in haar 55-jarige historie lanceert Westland Salades een commercial voor tv en online om de Westland slaatjes een podium te geven
[Vacatures] DPG Media zoekt een UX/UI Designer
DPG Media is per direct op zoek naar een UX/UI Designer -Amsterdam
DartDesign versterkt leiderschap met Stephan Reschke en Eddy Wegman
Strategisch designbureau DartDesign verwelkomt per 1 mei Stephan Reschke (45) als Head of Brand en Eddy Wegman (46) als Head of Design
RetailMedia.One introduceert media intelligence platform NORM
Met NORM wordt supermarkt, winkel, restaurant, tank en shoppinggedrag structureel vertaald naar waardevolle inzichten
Joe Public ontwikkelt ALDI-campagne rondom aardappels, groenten en fruit
ALDI start deze week een omnichannel campagne waarin aardappels groenten en fruit centraal staan. Het is de eerste campagne met Joe Public Amsterdam
[Vacatures] finally an agency zoekt een Concept Creative (medior / senior)
finally an agency is per direct op zoek naar Concept Creative (medior / senior) 32-40 uur per week
[Vacatures] finally an agency zoekt een Project Manager (medior / senior)
finally an agency is per direct op zoek naar Project Manager (medior / senior) 32-40 uur per week
[Vacatures] Cogonez zoekt een Graphic Designer / Creative
Cogonez is per direct op zoek naar Graphic Designer / Creative
XITE komt met vernieuwde merkidentiteit
Het muziekvideoplatform XITE heeft zijn merkidentiteit vernieuwd. Deze is in samenwerking met bureau Wunder en brand design agency G2K ontwikkeld
[Vacatures] iO zoekt een Business Developer
iO is per direct op zoek naar Business Developer -Utrecht, Den Bosch, Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven
[Vacatures] iO zoekt een Senior Product Owner
iO is per direct op zoek naar Senior Product Owner -Noord-Brabant, Den Bosch
Designer & Visual Artist Merijn Breedvelt joins VENGEAN
Concluding a period of freelancing has senior designer Merijn Breedvelt joined VENGEAN