Tag Resultaten
[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Trekpleister is de voordelige buurtdrogist, dichtbij, bereikbaar en met aandacht voor haar klanten
Trekpleister is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.
[Vacatures] Selmore Creative Agency zoekt een Regelaar / Planner / Alleskunner
Selmore Creative Agency is per direct op zoek naar Regelaar / Planner / Alleskunner
[Merken100 2024] Arthur Gerritsen (Uitgekookt): We koken echt. We zijn oprecht en we komen tot ons recht
Uitgekookt is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Arthur Gerritsen, Marketing Manager bij Uitgekookt.
[Vacatures] NOSUCH zoekt een Communicatieadviseur
NOSUCH is per direct op zoek naar een Communicatieadviseur
[Merken100 2024] Linda Vervloet: RegioBank staat voor persoonlijk en dichtbij
RegioBank is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Linda Vervloet, Product Owner Merk en Missie bij RegioBank.
[Vacatures] Megawatt zoekt een Senior Creative
Megawatt is per direct op zoek naar Senior Creative - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Projectmanager
Megawatt is per direct op zoek naar Projectmanager - Eindhoven
[Vacatures] Megawatt zoekt een Account Director
Megawatt is per direct op zoek naar Account Director - Eindhoven
[Merken100 2024] Tom van Kuyk (Holland Casino): Hoe duidelijker is waar je als merk voor staat, hoe sterker je merk is
Holland Casino is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Tom van Kuyk, Manager Brand bij Holland Casino.
[Merken100 2024] Jasper van der Bijl over Fleurop: Lokaal vakmanschap, Betrouwbaar en kwaliteit, Modern, Onderscheidend
Fleurop is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Jasper van der Bijl, Manager Marketing & E-Commerce bij Koninklijke Fleurop.
[Merken100 2024] Teunie Welage (Mora): Snacken is gewoon een feestje! Dat voel je in alles wat we doen
Mora is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Teunie Welage, Marketing Manager Retail Benelux bij Van Geloven.
[Merken 100 2024] Wen Wu Yuan: C&A wil iedereen toegang geven tot stijlvolle, duurzamere mode van hoge kwaliteit
C&A is genomineerd voor de Merken100 2024. Wij spreken met Wen Wu Yuan, Head of Marketing bij C&A Europe
[Merken100 2024] Ingeborg Ligteringen: Kruidvat wil gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen
Kruidvat is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland. Wij spreken met Ingeborg Ligteringen, Head of Marketing Kruidvat & Trekpleister bij A.S. Watson.
Robert Volten van TBWA naar Chuck Studios
Voor zijn aanstelling bij Chuck Studios heeft Robert Volten als Client Lead gewerkt aan campagnes bij onder andere TBWA\Neboko, MediaMonks & TBWA\Shanghai
HEMA voor het derde jaar op rij stijging in winst en omzet
De bruto-omzet steeg in 2023 met 7,4 procent naar 2.112 miljoen euro en de winst voor belasting steeg van 31,6 miljoen euro 2022 naar 61,2 miljoen 2023
[Merken100] Johan van der Zanden (Albert Heijn): Onze missie is Samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen.
Albert Heijn is genomineerd voor de Merken100 2024, de lijst van de meest invloedrijke merken in Nederland
SuperRebel ontwikkelt consumentencampagne voor SolarEdge
Het gras is altijd groener bij de buren. En dat geldt ook voor zonnepanelen. SuperRebel Agency ontwikkelde de campagne, op basis van deze inzichten
Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis versterken MHX
Max Hochstenbach en Tom Nieuwenhuis vervullen beiden de rol van Concepter & Designer binnen MHX en versterken hiermee het creatieve team
[The List] DCVF
DCVF staat voor De Combinatie van Factoren. Het activatiebureau dat merken laat groeien
[The List] Media Activation
Media Activation is het enige special advertising bureau van Nederland dat op eigen wijze creativiteit met mediakennis verbindt