Tag Resultaten
DDMA Benchmark 2025: conversie keert terug in social ads
De derde editie van het onderzoek toont dat Nederlandse adverteerders weer sterker inzetten op conversie en een bredere mix van socialmediaplatformen.
Brancheorganisaties ondertekenen Pitchcode 2025
Het is de eerste keer dat brancheorganisaties gezamenlijk de regels onderschrijven die in de code zijn vastgelegd.
DDMA benoemt Annemarie Nijhoff tot bestuurslid
Annemarie Nijhoff treedt per direct toe tot het bestuur van DDMA en service en neemt de portefeuille Legal op zich
DDMA-whitepaper over post als marketingkanaal
DDMA heeft een whitepaper gepubliceerd waarin het het volledige proces van postcampagnes inzichtelijk maakt.
Influencerregels.com vernieuwt e-learning
Influencerregels.com heeft een vernieuwde versie gelanceerd van de e-learning voor het certificeringsprogramma Certified by influencerregels.com.
Transparante informatievoorziening delen loont
Nederlandse consumenten zijn steeds bewuster van hun online privacy, maar ervaren nog altijd beperkte controle bij het delen van hun data
Inschrijving DDMA EMAS Awards 2025 geopend
De inschrijvingen voor de EMAS Awards 2025 zijn geopend. Deze prijzen worden uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit op 26 juni 2025
Certificering influencers sluit jaar af met 2000 influencers en Bol als partner
Het sector-initiatief Certified by influencerregels.com sluit het jaar af met diverse mijlpalen
VIA Nederland, DDMA en bvA presenteren de Marketinggids Responsible AI
Deze gids, ontwikkeld als een levende leidraad, biedt marketeers concrete richtlijnen en principes voor het verantwoord toepassen van kunstmatige intelligentie (AI) in marketingactiviteiten
DDMA viert 20e verjaardag en reikt de Carel Rog Penning uit
Bij deze gelegenheid blikte directeur Judith Oude Sogtoen terug op de ontwikkelingen in het marketingvakgebied en DDMA in de afgelopen 20 jaar.
Luuk Ros aan de slag als teamlead content & community bij DDMA
Vanaf 1 januari leidt Ros het team bij DDMA dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.
Herziene Code Telemarketing in werking getreden
Na goedkeuring door Stichting Reclame Code is de vernieuwde Code Telemarketing per 15 oktober 2024 in werking getreden.
[Whitepaper] DDMA: The Brilliant Basics van Social Media Advertising
DDMA presenteert in samenwerking met de DDMA Commissie Social Media, met trots de whitepaper: The Brilliant Basics of Social Media Advertising.
DDMA stelt Frank de Beun en Anouk Beeren aan als bestuursleden
Frank de Beun en Anouk Beeren treden per direct toe tot het bestuur van de branchevereniging voor datagedreven marketing en service.
Springbok Agency wint Battle of the Agencies bij EMAS Awards 2024
Hun creatieve e-mailcampagne voor Brabantia overtuigde zowel de vakjury als de klant.
Inschrijving DDMA Experimentation Heroes 2024 geopend
Deze publicatie is gericht op het ondersteunen van search-specialisten en marketeers bij het automatiseren van hun searchstrategieën
Allisha Hosli naar DDMA als junior legal counsel
In deze rol gaat ze aan de slag met onder meer het beantwoorden van legal vragen van onze leden, het organiseren van kennisevenementen
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Ruben Beijer: AI is een enorme kans, het is niet meer Alles is voor Bassie, voor bureaus
Ruben Beijer is co-CEO, oprichter en eigenaar van het creatieve bureau NEEW. We spreken hem over zijn bedrijf en ontwikkelingen in de markt
TBWA en Centraal Beheer lanceren ProefPensioen-campagne
Met een prikkelende campagne vraagt Centraal Beheer aandacht voor een serieus onderwerp: miljoenen Nederlanders zijn nog niet klaar voor later.
Cheil Benelux lead agency voor Nongshim
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.
BPD-campagne van The Family draait om luisteren
Bouwfonds Gebiedsontwikkeling (BPD) presenteert samen met reclamebureau The Family een merkcampagne met de slogan Een fijne buurt begint met luisteren.
ANWB-campagne benadrukt betaalbare energie
De campagne laat zien dat ANWB er niet alleen is bij pech onderweg, maar ook bij het leveren van energie aan huishoudens.
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis