Tag Resultaten
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een AI Creative
Giesbers Retail is per direct op zoek naar AI Creative - Arnhem •MBO/HBO •32/40 uur
Rapport: voorspellende marketing bepaalt strategie in 2026
De studie benoemt drie krachten die deze ontwikkeling versnellen: de toenemende rol van AI in besluitvorming
[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Python Backend developer
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Python Backend Developer - Arnhem •HBO/WO •32/40 uur
Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.
[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken
Els Dijkhuizen verlaat Heineken
De huidige nummer 1 van de Marketing250, de lijst van de meest invloedrijke marketeers in Nederland, werkte de afgelopen 17 jaar voor Heineken
Monique Bergers: Strategie laat creatie impact maken
Bas Vlugt spreekt met haar over het belang van inzicht in marges, de rol van data in projectplanning en de activiteiten van Teamleader
Zuiver Group ontwikkelt mediastrategie voor DA
Met deze samenwerking wil de drogisterijketen haar merkcommunicatie verder versterken en haar media-inspanningen toekomstbestendig inrichten.
myGoodbye kiest Forge voor technische herontwikkeling en groei
Binnen de samenwerking neemt Forge de rol van CTO op zich en wordt verantwoordelijk voor de volledige herontwikkeling van de app, website en technische infrastructuur.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Home, Havas Play en JBL organiseren JBL Tour One Experience
Van 7 tot en met 9 november verandert JBL samen met Home en Havas Play het pand aan Rokin 102 in Amsterdam in een plek waar muziek centraal staat.
Trojan Monkeys gaat social content Flink maken
Met deze stap wil de bezorgsupermarkt haar positie als supermarkt aan huis sterker neerzetten en dat duidelijker laten terugkomen in de sociale kanalen.
Bastiaan Weers: Buffetts lessen zijn van onschatbare waarde
In zijn column trekt Bastiaan Weers een opvallende parallel met de lessen van belegger Warren Buffett. Wat kan ons vak leren van zijn langetermijndenken, zijn visie op kwaliteit en zijn vermogen om waarde te herkennen waar anderen vooral kosten zien?
ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.
Draft Digital implementeert Brand Standards in DV360
De pilot leverde opvallende resultaten op: een 30 procent lagere CPA, 2 procent hogere viewability en een halvering van de cost per lead.
Käthe Lisson: menselijke waarheid staat centraal in creatie
Haar doel is te laten zien dat techgedreven bureaus kunnen leiden met creativiteit, werk ontwikkelen dat niet alleen intelligent en efficiënt is
Heineken introduceert F1-seizoensticket en verlengt partnerschap
De brouwer kondigde in São Paulo aan dat het vanaf 2027 opnieuw titelsponsor wordt van de Grand Prix van Brazilië.
Charley Peereboom Business Lead bij Happy Horizon
Charley Peereboom is gestart als Business Lead Commercie Brand, Content & PR bij Happy Horizon.
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Fightclub en WeCare lanceren Good for you!
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.
Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen
[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam
Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis