Tag Resultaten
Marc Visch krijgt kritiek op NMO terug als een boemerang
Marc Visch, hoofdredacteur en directeur van RTV Drenthe, krijgt in feite zijn kritiek (via Linkedin) op het NMO Luisteronderzoek als een boemerang terug van het Nationaal Media Onderzoek
Crocodile lanceert Robijn-campagne met Bizzey en René Froger
Crocodile heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van Robijn Quickwash. Centraal in de campagne staat een speed-up versie van Wasmasjien uit 1985
N=5 wint D&AD Pencil voor campagne Consumentenbond
Creatief bureau N=5 heeft in Londen een D&AD Wooden Pencil ontvangen voor de campagne Eerlijk Waar?!, ontwikkeld voor de Consumentenbond.
Het belang van omnichannel marketing anno 2025
Klanten willen overal dezelfde ervaring of ze op Instagram zitten of met je praten aan de kassa. Geen verwarring, geen herhaling, gewoon duidelijk en makkelijk
Heineken en LePub brengen stamkroeg naar de finale
Heineken en creatief bureau LePub brengen het geluks-café van twee trouwe fans naar de UEFA Women’s Champions League Finale in Lissabon.
Een middag loyaliteit bij United Playgrounds: een verslag
United Playgrounds organiseerde op 15 mei 2025 in het Eye Filmmuseum in Amsterdam-Noord een masterclass onder de naam The future of Retail Loyalty. Marketing Report was aanwezig
PAKT ontwikkelt contentcampagne voor Amazon HR
PAKT heeft voor Amazon een uitgebreide HR-campagne geproduceerd met meer dan 1000 content-assets.
Bob Koigi: Marketeers gedijen onder druk met slimme moves
Ondanks aanhoudende economische uitdagingen houden marketeers niet alleen hun momentum vast, ze vernieuwen het.
[Vacatures] DPG Media zoekt een Online Redacteur - AD Groene Hart
DPG Media is per direct op zoek naar Online Redacteur - AD Groene Hart - Den Haag/Alphen aan de Rijn
[Vacatures] DPG Media zoekt een Community Manager Indebuurt Gouda
DPG Media is per direct op zoek naar Community Manager Indebuurt Gouda
[DutchMedia Podcast] over DPG Media, Radioplayer en NPO
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
[Vacatures] DPG Media zoekt een Berichtenredacteur ADR
DPG Media is per direct op zoek naar Berichtenredacteur ADR - Amsterdam
[Vacatures] De Reclamefabriek zoekt een E-commerce Administratief Medewerker
De Reclamefabriek is per direct op zoek naar een E-commerce Administratief Medewerker
Frank van den Steen: Cruisen is citytrip én ontspanning
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Frank van den Steen, Country Manager Benelux bij MSC Cruises.
Lisette Samplonius: Creatieve boost voor ECOstyle-campagne
Tijdens een uitzending van Marketing Report spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Lisette Samplonius van finally an agency, en Liesbeth Tol-Moeke
Nog 4 dagen om mensen voor te dragen voor de Dutch PR Awards 2025
Op dinsdag 14 oktober worden Woordvoerder, PR Talent en PR Persoon van het Jaar 2025 bekendgemaakt tijdens de uitreiking van de Dutch PR Awards 2025 in de Stadsschouwburg van Haarlem
PINK start hybride hub voor media, creatie en data
PINK heeft een hybride hub gelanceerd waarin expertise op het gebied van media, creatie en data wordt samengebracht.
OMD Bureau van het Jaar bij AMMA Awards 2025
Tijdens de AMMA Awards 2025 in Amsterdam zijn opnieuw toonaangevende mediabureaus en adverteerders bekroond voor hun prestaties.
Happy Horizon ontwikkelt studiekeuzetool voor Rijn IJssel
De tool wordt onder meer gepromoot via TikTok, Snapchat, Meta en Google Display en leverde in korte tijd honderden leads op.
Nanda de Smit Managing Director Zuiver Group
Zij gaat zich richten op de strategische ontwikkeling van de bureaugroep en de samenwerking tussen de verschillende labels versterken.
Rogier Bart de Jonge Country Manager Benelux Beiersdorf
Rogier Bart de Jonge wordt per 1 juli 2025 benoemd tot Country Manager Benelux bij Beiersdorf. Hij volgt Karin de Koning op.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis