Tag Resultaten
Countdown to Cannes - Britt Oude Lenferink
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
RA*W laat creatief talent pitchen tijdens vlucht naar Cannes
n samenwerking met Matt Sleeps pitchen zij hun concept niet pas op het festival, maar al onderweg naar de Franse kustplaats.
Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd
Uit onderzoek van Mediahuis en MediaTest onder ruim duizend respondenten blijkt dat mensen in deze periode niet minder, maar juist anders media consumeren.
Mastercard zet OVPay in de spotlight tijdens Money20/20
Tijdens Money20/20 in Amsterdam hebben Mastercard en de betrokken bureaus FCB Amsterdam, O2H Creative Solutions en Dentsu een campagne gelanceerd
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.
Bob Koigi: Cannes International Festival of Creativity
Nu het grootste evenement binnen de creatieve marketingwereld, het Cannes Lions Festival eraan komt zetten bureaus en merken hun beste beentje voor
Dutch PR Awards 2025 - Bjorn Rosner over Nederlandse Loterij
Bjorn Rosner is woordvoerder bij Nederlandse Loterij. Hij is genomineerd voor PR Talent van het Jaar 2025
Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail
Met zijn komst breidt het bureau uit Arnhem de digitale expertise verder uit.
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.
La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
CNX 2025 dag 1: AI innovaties en cultureel programma
In dit verslag deelt David de Jong, journalist van Marketing Report, zijn indrukken van de eerste dag van het congres.
Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda
[Vacancy] Scooperz has a position for New Business Support
Scooperz is directly looking for New Business Support - Breda
[Vacancy] Scooperz has a position for Business Controller
Scooperz is directly looking for Business Controller - Breda
Hoog Catharijne kiest Dorst & Lesser voor TikTok-strategie
Sinds januari is het bureau verantwoordelijk voor strategie, contentcreatie en communitymanagement, met nadruk op TikTok.
DPG Media deelt aandachtsscore voor advertenties kosteloos
DPG Media stelt de attention score, een metric voor de attentiewaarde van digitale advertenties, kosteloos beschikbaar aan adverteerders die seamless ads inzetten.
JFK 113: Matthijs van de Sande Bakhuyzen en Twan van Steenhoven
Nummer 113 van JFK ligt in de winkel, met onder meer een interview met acteur Matthijs van de Sande Bakhuyzen.
Kelly Eliyahu: AI versnelt marketing voor Salesforce
Tijdens CNX 2025 in Chicago spreekt David de Jong met Kelly Eliyahu, Senior Director of Product Marketing, Marketing Cloud bij Salesforce.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis