Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 436498 | Tags:

[Follow the Money] Schimmige wereld van Big Tech en advertentiefraude verenigd in IAB
14-01-2021 | 01:30:00
Meedoen of verzuipen? Dat is de vraag die FtM stelt in een uitgebreid artikel over de digitale advertentiemarkt. Daarbij beschrijft de digitale publicatie het nut van gepersonaliseerde online reclame, de grootschalige digitale reclamefraude en de continue privacy-schendingen.
SIRE steekt met #DASLIEF Nederlanders hart onder de riem
27-03-2020 | 08:02:00
SIRE begint de campagne #DASLIEF. Om iedereen die nu iets extra’s voor een ander doet te bedanken en anderen te inspireren ook iets liefs te doen
Validators: Albert Heijn grootste kanshebber Gouden Loeki
13-02-2020 | 10:03:00
Albert Heijn maakt met de kerstcommercial de grootste kans op de Gouden Loeki. Daarbij wordt de grootgrutter op de hielen gezeten door Disneyland Paris. De commercial van de Staatsloterij eindigt op een derde plaats
Joe Public verzorgt vervolgcampagne #doeslief van SIRE
23-12-2019 | 11:44:00
Als vervolg op de #DOESLIEF-campagne in maart 2019, kondigt SIRE een korte, actuele vervolgcampagne aan gericht op geweld en agressie tegen hulpverleners
SIRE komt met campagne #DOESLIEF
04-03-2019 | 10:20:00
De Stichting Ideële Reclame SIRE lanceert de campagne #DOESLIEF. SIRE wil Nederlanders aan het denken zetten over hoe we dagelijks met elkaar omgaan
[Interview] Brenda Gerritsen-Brouns over OHRA en paarse krokodillen
30-05-2018 | 09:32:00
Verzekeraar OHRA kwam na veertien jaar met een opvolger van de paarse krokodil-commercial. Inmiddels is het beest een eigen leven gaan leiden en staat hij zelfs in de Dikke van Dale. We praten erover met Brenda Gerritsen-Brouns, teammanager Merk en Content van OHRA

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie