Tag Resultaten
Gardeners breidt aanbod uit met corporate PR
Het bureau wil zo structureel bijdragen aan de reputatie van zijn klanten.
Gardeners en Natuurhuisje herlanceren campagne: Niet vliegen, wel landen
Uit onderzoek van Natuurhuisje blijkt dat meer dan de helft van de Nederlanders die afgelopen jaar op vakantie zijn geweest het vliegtuig heeft genomen, ondanks dat ze weten wat de gevolgen hiervan zijn.
Ekoplaza kiest voor Gardeners als pr-bureau
Na een kennismaking besloten Ekoplaza en Gardeners samen te werken om Ekoplaza’s positie als marktleider in de biologische sector via pr te versterken.
Gardeners partner van Plant FWD
Dit jaar is Gardeners partner van Plant FWD. Plant FWD streeft naar een evenwichtigere voedselconsumptie met 60 procent plantaardige eiwitten in 2030
Gardeners werkt voor Lowlander
Lowlander, het biermerk dat brouwt met botanicals (kruiden, specerijen en fruit), kiest na een pitch ervoor om met Gardeners samen te werken om de merk- en impact-communicatie beter over de bühne te krijgen. Gardeners gaat aan de slag met de merkstrategie en campagne-ontwikkeling
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.
Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.
Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.
[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
[Vacatures] Qmusic zoekt een Video-Editor
Qmusic is per direct op zoek naar Video-Editor - Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis