Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 212926 | Tags:

[Nederlands MediaNetwerk TV] Anne Marije de Vries Lentsch (Hearst): Content maken is een vak
20-11-2018 | 15:12:00
Door de steeds verdere ontwikkelingen binnen branded content en de groei van het portfolio van Hearst Netherlands, ontstond de behoefte aan een one-stop serviceunit voor alle digitale en crossmediale brandedcontentsamenwerkingen: Hearst Agency.
Hearst Create en KLM intensiveren samenwerking
27-09-2018 | 09:52:00
Vanaf dit najaar worden KLM’s Flying Dutchman, het loyalty magazine voor frequent flyers en het inflight shopping magazine Sky High Collection door Hearst Create gemaakt. Deze maand ligt het eerste nummer van Sky High Collection op de KLM-vluchten
Nielsen: stijging netto mediabestedingen blijft uit
26-06-2018 | 12:06:00
Ondanks de grootste groei van de Nederlandse economie sinds 2007 (+3,2%) bleven de netto mediabestedingen in 2017 met €4,7 miljard vrijwel gelijk aan 2016. Internet, radio en bioscoop zagen de advertentie-inkomsten toenemen. Alle andere mediumtypen boekten rode cijfers
[Whitepaper] Papier verduurzaamt klantrelatie en doet omzet groeien
12-04-2018 | 19:28:00
Podcasts, whitepapers, het is allemaal even hip. En de onderwerpen meestal ook: robotica, artificial intelligence, programmatic advertising, algoritmes, blockchain, fintech

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie