Tag Resultaten
[Vacatures] Reprise zoekt een SEA Consultant - Amsterdam
Reprise is per direct op zoek naar SEA Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Reprise zoekt een Digital Marketeer - Groningen
Reprise is per direct op zoek naar Digital Marketeer - Groningen
Mediabrands lanceert Nederlandse Employer Branding-campagne Challenge Yourself
De internationale bureaugroep Mediabrands is in de zoektocht naar nieuw talent voor het eerst in haar historie een Nederlandse employer branding-campagne gestart. De creatie, productie en distributie van Challenge Yourself is volledig geregisseerd door de lokale Mediabrands-labels Initiative, UM, Reprise en Yune
[Vacatures] Reprise zoekt een SEO Consultant
Reprise is per direct op zoek naar SEO Consultant - Amsterdam
[Vacatures] Reprise zoekt een Client Support Medewerker - Amsterdam
Reprise is per direct op zoek naar Client Support Medewerker - Amsterdam
[Vacatures] Reprise zoekt een Client Support Medewerker - Groningen
Reprise is per direct op zoek naar Client Support Medewerker - Groningen
[Vacancy] Reprise is looking for a Performance Planning Manager
Reprise is directly looking for a Performance Planning Manager
[Vacatures] Reprise zoekt een Traineeship Digtal Marketing (Social)
Reprise is per direct op zoek naar Traineeship Digtal Marketing (Social)
[Vacatures] Reprise zoekt een Traineeship Digtal Marketing (Search)
Reprise is per direct op zoek naar Traineeship Digtal Marketing (Search)
Saskia Wagenmakers Managing Director Reprise Digital bij Mediabrands
Mediabrands heeft Saskia Wagenmakers per 1 oktober 2022 aangesteld als Managing Director van Reprise Digital, het digitale marketing en performance label van Mediabrands
DeMediabureau50 2022 | De Genomineerden
DeMedia100 2022 komt eraan. De lijst met de 100 meest invloedrijke mensen in de Nederlandse media wordt bekendgemaakt tijdens het DeMedia100 | DeMarketing 100 Diner op 8 december 2021 in Amsterdam
[Marketing Week] Bob Koigi: Social media giants redefine future of content, e-commerce
Global social media powerhouses continue to evolve by tapping into opportunities that the tech space presents and are moving from being content platforms to digital commerce giants.
Reprise behoudt Interpolis als klant
Reprise heeft in een pitch de digitale mediawerkzaamheden van Interpolis met succes verdedigd en zet daardoor de samenwerking voort. Na een intensief pitchtraject met meerdere ronden is Reprise, met kantoren in Amsterdam en Groningen, als winnaar uit de bus gekomen
UM - Reprise werkt voor Seiko
De combinatie UM - Reprise gaat als de mediapartner van Seiko Watch Europe B.V. in Nederland en België aan de slag. Na een korte bureauoriëntatie heeft het merk ervoor gekozen om de on- en offline media-activiteiten volledig bij UM en Reprise onder te brengen
Pathé kiest voor UM X Reprise voor mediastrategie
Pathé heeft UM X Reprise verkozen voor het volledige media-account. Na een bureauoriëntatie heeft Pathé gekozen om haar on- en offline media-activiteiten volledig bij UM X Reprise onder te brengen
[Interview] Stijn Fien en Sander Kwint (Reprise) over digital marketing en e-commerce
Reprise is een full service digital marketing agency. We spreken Managing Director Stijn Fien en Head of eCommerce Sander Kwint over de wereld van digital marketing en e-commerce
Reprise lanceert Reprise Commerce
Digital marketing en performance bureau Reprise heeft onder de naam Reprise Commerce een tak gelanceerd die zich richt op eCommerce. Reprise Commerce zal zich richten op de adviezen en uitvoer van volledige ecommerce-strategieën
Reprise Nederland lanceert E-commerce hub voor EMEA
Digital marketing en performance bureau Reprise lanceert een nieuwe EMEA E-commerce Hub. Met deze hub worden merken en retailers binnen Europa, het Midden-Oosten en Afrika geholpen digitaal te groeien
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis