Tag Resultaten
Nathalie Peters: MORGENFRISK helpt marketeers winnen
Samen vertellen zij hoe topsportmentaliteit, mindset en maatwerktrainingen marketingteams helpen om beter te presteren, zonder zichzelf kwijt te raken.
Menno Westinga: Mediaplus verbindt media en creatie
Hij vertelt over het internationale karakter van de groep, de rol van het House of Communication en waarom CMO’s Mediaplus als strategisch consultant zien
Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem
Ze spreekt met Bas Vlugt over haar carrière, het ondernemerschap bij INDIE, de samenwerking met Lode Schaeffer, het winnen van PLUS en Vodafone
Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever
In de studio van New Business Radio sprak Bas Vlugt met Joey Boeters, Creative Partner en medeoprichter van Happiness Amsterdam
Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO
Michael Coreelmont, Georgios Petropoulos: Popup Padel kan echt overal
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Georgios Petropoulos, oprichter EEN Media Group, en Michael Coreelmont, oprichter popuppadel.nl
Campagne Het Lekkerste Stel verbindt generatie én eetmoment
In de studio van New Business Radio sprak Peter Wybenga met Boaz Disselkoen en Roos Jochems
Age Yska: edding wil aanwezig zijn op elke straathoek
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Age Yska, marketingmanager bij edding.
Mathijs Pattinama: Creativiteit cruciaal bij OOH-campagnes
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Mathijs Pattinama, Creative Marketeer bij Global.
Ilona Welte: Mentos blijft populair bij jong én oud
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Ilona Welte, Senior Brand Manager Mentos bij Perfetti Van Melle.
Teunie Welage: Cora blijft merkicoon van Mora
Peter Wybenga sprak met Teunie Welage. Zij deelde haar inzichten over de balans tussen merkconsistentie en vernieuwing.
Marit Klooster: Advies slaat brug tussen data en actie
In de studio van New Business Radio ging Peter Wybenga in gesprek met Marit Klooster, partner en directeur bij Ruigrok Onderzoek en Advies.
Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk
Rosanne Prinsen en Antal van Pelt zijn in gesprek gegaan met Peter Wybenga over de aanpak van Monuta om afscheid bespreekbaar te maken.
Wouter Wunnink: Transparantie is de sleutel bij TAG Outdoor
Wouter Wunnink was te gast in de uitzending van Marketing Report en vertelde over de groei van het bedrijf en de ambities richting de toekomst.
Timo Vrijenhoek: Folders zijn nog steeds ijzersterk bij Spotta
In Marketing Report op New Business Radio sprak Timo Vrijenhoek over de rol van Spotta als logistieke partner voor ongeadresseerd én geadresseerd drukwerk.
René Zeedijk, Roger Verdurmen: DPG Media duidt medianieuws in 12 minuten
DPG Media heeft met de podcast Whazzup!? in Media een platform gecreëerd om professionals uit de media- en marketingwereld snel en effectief bij te praten
Roderick Hietbrink: Jongeren herkennen Verkade als echt
In Marketing Report op New Business Radio sprak Roderick Hietbrink, Head of Marketing van Verkade Nederland, over het vernieuwen van een vertrouwd merk
Reinier Steures: Plezier in projecten houdt Natwerk scherp
Een openhartig gesprek over werk, leven, verandering in het vak en de balans tussen persoonlijke groei en zakelijk succes.
Mark Veenman: Realtime data zorgen voor eerlijke Out of Home
Een gesprek over pionieren in digital out of home, kunst als content en de inzet van AI om bereik en transparantie te verbeteren.
Anoeshka Harpal: Gen Z-sporter is waardevol marketingpubliek
Peter Wybenga spreekt met Anoeshka Harpal, Senior Account Manager Retail Media en Partner bij Basic-Fit, en Arthur Zwamborn, Directeur bij The New Horizon
Luister naar Marketing Report met Verkade en Basic-Fit
Op dinsdag 19 augustus is Marketing Report weer live te horen op New Business Radio.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.
Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.
[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
Dit artikel is gepubliceerd door: Caspar Scherphuis