Tag Resultaten

06-04-2018 16:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 307979 | Tags:

[Marketing Report Radio] Karlijn Marchildon (VanMoof) over fietsen online lanceren
28-05-2020 | 11:34:45
Karlijn Marchildon is hoofd communicatie en pr bij VanMoof, het Nederlandse bedrijf dat e-bikes ontwerpt. VanMoof introduceerde onlangs de modellen S3 en X3, die op een heel andere manier in de markt zijn gezet door de coronacrisis
[Marketing Report Radio] Guy Grimmelt (Exterion Media) over corona en buitenreclame
28-04-2020 | 10:28:00
Guy Grimmelt is Marketing & Sales Director bij Exterion Media. Bij Marketing Report Radio vertelt hij over de deelname aan de Nationale Toost en over de situatie in de outdoor advertising in deze tijd
[Marketing Report Radio] Pieter Bas Boertje (D&B Eventmarketing) over evenementen organiseren tijdens de coronacrisis
24-04-2020 | 11:45:00
Pieter Bas Boertje is ondernemer en eigenaar van D&B Eventmarketing. Hij is voorzitter van IDEA, de branchevereniging van evenementenadviesbureaus. Met VNO-NCW zijn er gesprekken over hoe het verder moet met de sector tijdens en na de coronacrisis
[Marketing Report Radio] Marc van Hal (Oranjefonds) over corona en goede doelen
24-04-2020 | 11:19:00
Marc van Hal is plaatsvervangend directeur van het Oranjefonds. Bij Marketing Report praat hij over de gevolgen van de coronacrisis voor goede doelen en sociale initiatieven
[Marketing Report Radio] René Zeedijk (ZIGT) over marketing en de coronacrisis
24-04-2020 | 10:51:00
René Zeedijk, directeur Business Development van mediabureau ZIGT, volgt deze keer in Marketing Report Radio de persconferentie van premier Rutte, en praat over de gevolgen van de coronamaatregelen voor de marketingwereld
[Marketing Report Radio] Mark de Witte (Koninklijke De Kuyper) over Koningsdag 2020
24-04-2020 | 10:22:00
Op 22 april 2020 stond Marketing Report Radio in het teken van Koningsdag 2020 en de coronamaatregelen. Te gast was onder anderen Mark de Witte, CEO van Koninklijke De Kuyper. Het bedrijf is partner van De Nationale Toost, een initiatief van Peter Wybenga. De Toost vindt plaats op Koningsdag maandag 27 april
Marketing Report kijkt in speciale radio-uitzending met tal van gasten snoeihard vooruit!
17-03-2020 | 16:30:00
Moet je voorstellen dat we op een haar na de radio-uitzending van Marketing Report van vanavond hadden afgezegd. Maar dat gaat dus niet gebeuren. Wel een paar aanpassingen. In plaats van 5 gasten in de studio, laten we 10 gasten inbellen
[Oproep] Marketing Report zoekt in barre tijden naar goede verhalen
16-03-2020 | 12:25:00
Op dinsdag 17 maart maken wij een bijzondere uitzending van het maandelijkse radioprogramma Marketing Report. Wij ontvangen geen gasten in de studio maar zullen in uitzending een aantal telefoongesprekken voeren met mensen uit de wereld van creatie, media en data
[Podcast] Sebastiaan Plasschaert over XS2RADIO
27-02-2020 | 14:04:06
Sebastiaan Plasschaert is samen met Richard Otto oprichter van tech-startup XS2RADIO. Dit is een platform waarmee uitgevers van nieuws-, special interest- en vakmedia hun eigen radiostation kunnen beginnen
[Podcast] Tijn Elferink over zorgverzekeraar ONVZ
26-02-2020 | 13:52:45
Tijn Elferink is Head of Communications en clustermanager Communicatie bij zorgverzekeraar ONVZ. Ze werken aan het maken van de slag van klassieke zorgverzekeraar die gedeclareerde bonnetjes uitbetaalt naar wat ze als bedrijf kunnen betekenen op gebied van gezondheid
[Podcast] Joost Jetten over Logitech for Business
25-02-2020 | 14:00:00
Joost Jetten is Head of Enterprise bij Logitech for Business. Jetten was eerder werkzaam bij TomTom, MediaMarkt en SC Heerenveen. We kennen Logitech van de muis en het toetsenbord en dat is de laatste jaren uitgebreid met video en gaming
[Podcast] Leroy Witjes over uitzendbureau Timing
21-02-2020 | 12:36:00
Leroy Witjes is marketing- en communicatiemanager van Timing, een uitzendbureau dat zich richt op MBO+ en lager. Ze vinden dat iedereen een gelijke kans moet hebben op de arbeidsmarkt en gaan daarvoor bijvoorbeeld samenwerkingen aan om alfabetisme tegen te gaan
[Podcast] Andrea Huijssoon over Heineken
23-01-2020 | 12:07:00
Andrea Huijssoon is mediamanager bij Heineken. Ze is de meest invloedrijke marketeer in DeMarketing100 van Nederlands MediaNetwerk. In deze podcast vertelt ze over allerlei aspecten van haar werk, zoals de introductie van Heineken 0.0
[Podcast] Peter-Jan Melenhorst over VELUX
23-01-2020 | 11:00:00
Peter-Jan Melenhorst is manager channelmanagement bij VELUX. Zijn bedrijf richt zich met campagnes op consumenten en op de zakelijke markt, zoals aannemers die dakramen en dakkapellen plaatsen bij mensen thuis
[Podcast] René Zeedijk over MediaScience en ZIGT, WhatsApp en de luistercijfers radio
23-01-2020 | 10:39:00
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Christine Voorma over Edet en toiletpapier
20-12-2019 | 12:03:00
Christine Voorma is marketingmanager van Essity en in die hoedanigheid verantwoordelijk voor de marketingstrategie van Edet in Benelux en Vochtig toiletpapier in Regio Centraal (Benelux, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland)
[Podcast] Tamara Obradov over investeren in early stage startups
20-12-2019 | 11:26:00
Tamara Obradov is Fund Manager en Partner bij Tablomonto, een bedrijf dat investeert in early stage startups
[Podcast] Frits Huffnagel over Castro Communicatie en citymarketing
20-12-2019 | 11:00:00
Frits Huffnagel is samen met Stefan de Bruijn oprichter van Castro Communicatie. Maar je kent de duizendpoot misschien ook van zijn rol als voorzitter Stichting Amsterdam Gay Pride, als dagvoorzitter, presentator of als politicus
[Podcast] Michael van den Brande over Boldking
20-12-2019 | 10:40:33
Michael van den Brande is Head of Brand bij Boldking, een onlinewinkel voor scheerproducten. Boldking is actief in elf Europese landen
[Podcast] René Zeedijk over DPG Media, JCDecaux en chatbots
19-12-2019 | 15:33:20
René Zeedijk, founding partner van MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie. Dit keer duikt hij in de overname van Sanoma door DPG Media, de lege reclameborden op treinstations en de trends voor 2020
[Podcast] Pieter Bas Boertje over D&B Eventmarketing
25-11-2019 | 10:15:05
Pieter Bas Boertje is ondernemer en eigenaar van D&B Eventmarketing. Hij zit al sinds zijn vijftiende in het event-vak. Een feest op de middelbare school met Ad Visser was de start van zijn loopbaan achter de schermen van evenementen
[Podcast] Thomas Bunnik over Whoppah
22-11-2019 | 12:30:00
Thomas Bunnik is co-founder en CEO van Whoppah, een online marktplaats voor het hogere segment gebruikte kunst en meubels. Na de verkoop van zijn vermogensbeheerder Pritle en een korte loopbaan bij BinckBank, wilde hij iets doen tegen klimaatverandering
[Podcast] Mariëlle Krouwel over Fred van Leer, kerstcommercials en de mismatch tussen adverteerder en bureau
22-11-2019 | 11:37:00
Mariëlle Krouwel is Head of Brand Portfolio, Media & Communications bij de Volksbank, de Nederlandse staatsbankorganisatie achter ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS. Ze is daarnaast blogger, spreker en een marketeer in hart en nieren
[Podcast] René Zeedijk over Too Good To Go, purposemarketing en meer
22-11-2019 | 11:02:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] René Zeedijk over outdoor media, cryptocurrency en Albert Heijn
17-10-2019 | 16:13:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Erik de Zwart over de lancering van 24Trains.TV
17-10-2019 | 15:45:00
Erik de Zwart is een Nederlands radio- en televisiemaker en ondernemer. Hij is iets heel nieuws begonnen. 24trains.tv is een online platform dat 24 uur per dag draait om treinen. We spreken hem over zijn grote passie
[Podcast] Aldo Breed over Kiesjefolders.nl
17-10-2019 | 15:23:00
Aldo Breed is oprichter van Kiesjefolders, een dienst waarmee consumenten papieren folders van hun favoriete winkels thuis kunnen ontvangen. We spreken hem over het ontstaan en de stand van zaken van zijn bedrijf.
[Podcast] Nike Boor over het Fonds Gehandicaptensport
17-10-2019 | 15:08:00
Nike Boor is directeur van het Fonds Gehandicaptensport. Hij is de man van 1% FairShare en al dertig jaar actief in de gehandicaptensport. We spreken hem over het fonds door de jaren heen
[Podcast] Sándor van Mil over Bolletje
20-09-2019 | 11:54:00
Sándor van Mil is marketingmanager bij Bolletje, verantwoordelijk voor communicatie en media. Eerder werkte Sándor voor Philips, Amefa en Intersnack
[Podcast] Ellen ten Damme over het vermarkten van jezelf
20-09-2019 | 11:38:27
Ellen ten Damme is misschien wel een van de beste Nederlandse zangeressen van dit moment. Maar zij is veel meer dan dat. Ze is ook actrice, muzikant, stout meisje, circusartieste, vamp, componiste, danseres, schrijfster en Pippi Langkous
[Podcast] Tijmen Bos over de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix
20-09-2019 | 11:27:00
Tijmen Bos is commercieel directeur bij Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix. Na 35 jaar is de Formula 1 terug in Nederland. Dat vergt niet alleen operationele organisatie, maar ook commerciële organisatie
[Podcast] René Zeedijk over Disney+, Beau en de strijd tegen de tech-giganten
18-09-2019 | 16:41:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Rianne Govers van Hertog Jan over het beste bier ter wereld
29-08-2019 | 11:21:00
Rianne Govers werkt bij Anheuser-Busch InBev als Senior Brand Manager Hertog Jan. Ze kwam met een mooie actuele aanleiding naar de radiostudio. Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt Rutte was tijdens de World Beer Awards verkozen tot het beste bier ter wereld
[Podcast] Ana Henriques van TUI/Kras over de reisbranche
27-08-2019 | 12:27:00
Ana Henriques is een marketeer met een rijk cv waarop mooie merken staan als T-Mobile, KPN, Coca-Cola, Heineken en Sanoma/SBS. Momenteel werkt ze als Manager Branding & Campaign voor de merken TUI en Kras. We spraken haar over de even leuke als uitdagende reisbranche
[Podcast] Bartel Geleijnse over inclusief ondernemerschap
26-06-2019 | 10:50:10
1,3 miljoen mensen die in Nederland aan de kant staan, ondernemer Bartel Geleijnse vindt het een onverteerbare gedachte. Hij schreef samen met Job Franken het boek Ongekend talent, eindelijk iedereen werk, waarin hij een lans breekt voor het inclusieve ondernemen. Zelf gaf hij het goede voorbeeld met The Colour Kitchen
[Podcast] Martin de Boer over Corendon
24-06-2019 | 11:53:00
Martin de Boer werkt sinds 2014 voor Corendon. Eerst als marketingdirecteur, sinds oktober 2019 als commercieel directeur. Hij heeft zich sindsdien geen moment verveeld. Martin de Boer was nauw betrokken bij het verplaatsen van een Boeing 747 van Schiphol naar de tuin van Corendon Village Hotel begin 2019
[Podcast] Hendrikje Crebolder over het Rijksmuseum
23-04-2019 | 12:12:00
Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Zij vertelt over de manieren waarop het Rijksmuseum mensen bereikt en op welke manier het museum samenwerkt met partners
[Podcast] René Zeedijk over Disney, Samsung, Hudson's Bay, Faktor en Bavaria
18-04-2019 | 14:14:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Mark de Kock: QR-codes komen terug!
07-03-2019 | 12:16:00
Mark de Kock is een marketingstrateeg die vanuit Zwitserland merken over de hele wereld adviseert over onder meer innovatie en – veelal digitale – strategie
[Podcast] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret
07-03-2019 | 11:47:00
Marleen Hemmer de Haan startte haar eigen bedrijf Leentjes, samen met Willem Kors. In België vonden zij een producent voor hun product Leentjes Poeder Pret, gekleurd poedersuiker, dat inmiddels meer dan 1750 verkooppunten heeft – een vliegende start
[Podcast] Marvin Jacobs over Airborne
07-03-2019 | 11:35:00
Marvin Jacobs is Creative Director bij audio agency Airborne. Hier is hij creatief inhoudelijk verantwoordelijk voor concepten, formats en content
[Podcast] René Zeedijk: Het wordt bij Talpa Network alleen maar meer, meer en meer
05-03-2019 | 13:45:00
René Zeedijk is founding partner van de Media Science. Iedere maand laat hij zijn licht schijnen op actuele ontwikkelingen. Deze podcast staat in het teken van een reclamevrije NPO en de overname van LINDA.-uitgever Mood for Magazines door Talpa Network en wat dat voor Talpa Network betekent op gebied van data

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie