Tag Resultaten

06-04-2018 14:44:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 134252 | Tags:

[Podcast] Bartel Geleijnse over inclusief ondernemerschap
26-06-2019 | 08:50:10
1,3 miljoen mensen die in Nederland aan de kant staan, ondernemer Bartel Geleijnse vindt het een onverteerbare gedachte. Hij schreef samen met Job Franken het boek Ongekend talent, eindelijk iedereen werk, waarin hij een lans breekt voor het inclusieve ondernemen. Zelf gaf hij het goede voorbeeld met The Colour Kitchen
[Podcast] Martin de Boer over Corendon
24-06-2019 | 09:53:00
Martin de Boer werkt sinds 2014 voor Corendon. Eerst als marketingdirecteur, sinds oktober 2019 als commercieel directeur. Hij heeft zich sindsdien geen moment verveeld. Martin de Boer was nauw betrokken bij het verplaatsen van een Boeing 747 van Schiphol naar de tuin van Corendon Village Hotel begin 2019
[Podcast] Hendrikje Crebolder over het Rijksmuseum
23-04-2019 | 10:12:00
Hendrikje Crebolder is Director of Development & Media bij het Rijksmuseum. Zij vertelt over de manieren waarop het Rijksmuseum mensen bereikt en op welke manier het museum samenwerkt met partners
[Podcast] René Zeedijk over Disney, Samsung, Hudson's Bay, Faktor en Bavaria
18-04-2019 | 12:14:00
René Zeedijk, founding partner van de MediaScience, geeft maandelijks in Marketing Report zijn mening over actuele ontwikkelingen in de wereld van media en marketingcommunicatie
[Podcast] Mark de Kock: QR-codes komen terug!
07-03-2019 | 11:16:00
Mark de Kock is een marketingstrateeg die vanuit Zwitserland merken over de hele wereld adviseert over onder meer innovatie en – veelal digitale – strategie
[Podcast] Marleen Hemmer de Haan over Leentjes Poeder Pret
07-03-2019 | 10:47:00
Marleen Hemmer de Haan startte haar eigen bedrijf Leentjes, samen met Willem Kors. In België vonden zij een producent voor hun product Leentjes Poeder Pret, gekleurd poedersuiker, dat inmiddels meer dan 1750 verkooppunten heeft – een vliegende start
[Podcast] Marvin Jacobs over Airborne
07-03-2019 | 10:35:00
Marvin Jacobs is Creative Director bij audio agency Airborne. Hier is hij creatief inhoudelijk verantwoordelijk voor concepten, formats en content
[Podcast] René Zeedijk: Het wordt bij Talpa Network alleen maar meer, meer en meer
05-03-2019 | 12:45:00
René Zeedijk is founding partner van de Media Science. Iedere maand laat hij zijn licht schijnen op actuele ontwikkelingen. Deze podcast staat in het teken van een reclamevrije NPO en de overname van LINDA.-uitgever Mood for Magazines door Talpa Network en wat dat voor Talpa Network betekent op gebied van data

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie